Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

Η ΓΙΩΤΑ ΤΡΙΓΩΝΗ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ VOICE

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ.......

Η ΓΙΩΤΑ ΤΡΙΓΩΝΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ ΜΕ ΕΥΡΩΠΑ'I'ΚΟ ΑΕΡΑ ,ΖΕΙ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΥΣ !!

V: Γιωτα πως ειναι η ζωη σου στην ελβετια
Γ: η ελβετια ειναι η δευτερη μου πατριδα,απο πολυ μικρη πηγαινα γιατι εργαζοτανε εκει ο πατερας μου.μου αρεσει πολυ και εχω κανει και πολλους φιλους...
V:τωρα που ειπες για φιλους ,πως ειναι να εχεις διασημους φιλους? hugh jackman,tommy hilfiger,sinthia nixon,gibril sise,nia vardalos...
Γ: φυσικα αισθανομαι πολυ τυχερη και τους εκτιμω ιδιαιτερα αλλα αυτο το συναισθημα το εχω για ολους τους φιλους μου..
V: Γιωτα πως αισθανεσαι που εισαι τοσο μικρη σε ηλικια και εχεις κανει τοσα πολλα...???
Γ: νομίζω οτι εχω να κανω πολλα στη ζωη μου και δεν σταματαω να ονειρευομαι και να προσπαθω ...
V: πριν απο ενα χρονο παντρευτηκες και και χωρισες τον συζηγο σου σε δυο μηνες πριν απο το γεγονος αυτο ησουνα με τον νικο αλιαγα πως περασε για σενα αυτος ο χρονος ?
Γ: δεν θα ηθελα να σχολιασω τις αποφασεις που πηρα..ειμαι πολυ καλα και αρκετα ηρεμη
V: Γιωτα ποιο ητανε το τελευταιο δωρο που εκανες στον εαυτο σου ?
Γ: Ενα hublot ρολο'ι
V: ποιο ειναι το αγαπημενο σου αρωμα ?
Γ: Ειναι το santa maria novella..ενα απιστευτο ιταλικο αρωμα που το λατρευω
v:πηγαινεις θεατρο η' σινεμα ?
Γ: οποτε ειμαι στην ελλαδα δεν χανω καμια θεατρικη παρασταση..στην ελβετια οταν εχω λιγο ελευθερο χρονο πηγαινω σινεμα.
V: εισαι μια απο τις πιο καλοντυμενες ελληνιδες.παρακολουθεις τις τασεις της μοδας ?
Γ: Ναι μου αρεσει πολυ να επιμελουμαι το ντυσημο μου ..το θεωρω χρεος για τις γυναικες αλλα και για τους ανδρες.
V:σε ευχαριστουμε πολυ για την συνεντευξη που μας εδωσες και σου ευχομαστε πολλες επιτυχιες..