Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

Ο ΜΠΟΥΓΙΟΥΡΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ...

Ο Παναγιώτης Μπουγιούρης σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη μιλά για την σχέση του με την Αθηνά Οικονομάκου ενώ ξεκαθαρίζει ότι ποτέ δεν εξέφρασε την επιθυμία να επιστρέψει στα ‘Μυστικά της Εδέμ’. Αποκάλυψη βόμβα για το τι τελικά συμβαίνει με την Αθηνά Οικονομάκου ‘σκάει’ από τον ηθοποιό. “ Σε σχέση με την Αθηνά έχουν ακουστεί πάρα πολλά. Το τι έχει συμβεί ή τι συμβαίνει αυτή τη στιγμή θα το μάθετε σε λίγο καιρό. Την Αθηνά την αγαπάω πάρα πολύ”. “Όσον αφορά στα ‘Μυστικά της Εδέμ’, παρερμηνεύτηκαν κάποια πράγματα. Δεν είπα ποτέ ότι επιθυμώ να επιστρέψω στην σειρά ή ότι μετάνιωσα για την απόφαση να μην συνεχίσω. Απλά απάντησα ότι δεν θα γυρνούσα την πλάτη μου σε μια πρόταση που προέρχεται από ανθρώπους που αγαπώ, που έχω συνεργαστεί μαζί τους και έχουν παίξει σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της καριέρας μου”. Η απόφαση του να αποχωρήσει από την σειρά ήταν η πιο συνειδητή του επιλογή. “Ήταν μια απόφαση που την πήραμε από κοινού με την παραγωγή. Ήταν σίγουρα μια επιτακτική απόφαση. Καμιά φορά η επιτυχία είναι σαν τον ήλιο. Αν καθίσεις πολύ ώρα από κάτω, καίγεσαι άσχημα”. O ίδιος μιλά και για την πρόταση που δέχτηκε από το Μεγάλο Κανάλι για την παρουσίαση του “Top Chef”. “Στην αρχή ήμουν διστακτικός γιατί δεν ήξερα αν μπορούσα να ασχοληθώ με την παρουσίαση, γιατί είμαι πολύ παθιασμένος με την υποκριτική. Το έκανα το δοκιμαστικό, πέρασα όμορφα αλλά η Νάντια Μπουλέ είναι μια καλή επιλογή”.
Πηγή: Εγω