Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΖΩΝΑΚΗΣ..ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΓΑΛΕΙ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ..

Καλεσμένος στη σημερινή εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα και της Φαίης Σκορδά ήταν ο Γιώργος Μαζωνάκης. Ο τραγουδιστής μίλησε και για τα προσωπικά αλλά και για τα επαγγελματικά του. «Έχω πάει σε ψυχολόγο, έχω περάσει δυσκολίες με τη δουλειά, είχα περάσει καταστάσεις αυτοκαταστροφής, δεν έβγαινα από το σπίτι, τα πράγματα δεν ήταν εύκολα. Άσχετα με το τι φαίνεται, δεν μπορώ να κρατηθώ. Το δείχνω. Δουλεύω από τα 14 χρόνια μου και για μένα είναι δύσκολο. Δεν έχω πιάσει την κορυφή ακόμα. Αν ήταν έτσι, θα είχα πέσει. Τουλάχιστον, όμως, έκανα το όνειρό μου πραγματικότητα». Και συνέχισε λέγοντας «Δεν έχω βγάλει πολλά λεφτά. Δεν δούλευα πολύ ποτέ. Δούλευα 5-6 μήνες και μετά σταματούσα και "έτρωγα" αυτά που έβγαζα. Πολλές φορές, προσπαθώ να είμαι καλά με το μέσα μου. Δεν έκανα επαγγελματικές υποχωρήσεις. Έκανα υποχωρήσεις στη ζωή μου, και αυτό το πληρώνω. Κοίταξα τον Μαζωνάκη και όχι τον Γιώργο». «Είμαι πολύ πειθαρχημένος στη ζωή μου. Γυμνάζομαι για την εικόνα μου, ως πρόσωπο αναγνωρίσιμο. Αλλάζω συνεχώς για τον κόσμο που με βλέπει. Είμαι άνθρωπος, ωστόσο, του φυσικού, του πραγματικού. Δεν θα έκανα κάτι που είναι ψεύτικο και όχι "εγώ". Δεν ξέρω αν θα έκανα πλαστικές ποτέ, δεν ξέρω να απαντήσω τώρα γι' αυτό».