Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Η ΕΛΕΝΑ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΡΟΥΛΑ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ....

Δύο μήνες πριν φέρει στον κόσμο την κόρη της με τον Μπρούνο Τσιρίλο, η Έλενα Ασημακοπούλου μίλησε στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου για την πρόταση γάμου, την μέρα που έμαθε ότι είναι έγκυος, αλλά και τη γνώμη που είχαν οι γονείς της για τον ποδοσφαιριστή πριν τον γνωρίσουν.

Για την πρόταση γάμου: «Όταν πήγαμε Χριστούγεννα να γνωριστούν οι γονείς μας στην Ιταλία μου έδωσε το δαχτυλίδι και του είπα ναι».

Πως του ανακοίνωσε ότι είναι έγκυος; «Του είπα ότι έκανα τεστ, έχω καθυστέρηση και του έδειξα και το τεστ αλλά δεν καταλάβαινε τα σύμβολα. Του έδειξα το χαρτί με τις οδηγίες και το κατάλαβε. Μετά με αγκάλιασε, συγκινήθηκε και εγώ το ίδιο».

Η ηθοποιός εξήγησε γιατί η κόρη τους θα πάρει το όνομα «Μαρία-Ροζάρια». «Το αποφασίσαμε γιατί Μαρία λέγεται η μαμά μου και Μαρία-Ροζάρια η μαμά του. Η κόρη μας θα βαφτιστεί χριστιανή ορθόδοξη και για να το μοιράσουμε είπαμε να δώσουμε και της μαμάς του το όνομα».

Τέλος, είπε πως ο πατέρας της αρχικά της έλεγε να το ξανασκεφτεί πριν κάνει σχέση μαζί του. «Ο πατέρας μου έπαθε ένα ψιλοσόκ. Μου είπε ότι είναι αγριάνθρωπος αλλά στην πορεία κατάλαβαν ότι δεν έχει καμία σχέση με αυτό που είναι στο γήπεδο».