Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

ΝΑΤΑΛΙΑ ΓΕΡΜΑΝΟΥ..ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΡΩ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΑΛΛΑ ΕΥΕΛΠΙΣΤΩ ΝΑ ΜΗΝ ΑΡΓΗΣΩ

Η Ναταλία Γερμανού είναι από τα πετυχημένα πρόσωπα στον μικρόκοσμο της Ελληνικής σόου μπιζ. Διαθέτει όλα τα στοιχεία που θα μπορούσαν να την κάνουν απρόσιτη και σταρ, αλλά παραμένει το κορίτσι της διπλανής πόρτας, που θέλεις να την έχεις φίλη και αυτό είναι η επιτυχία της! Βάζει τα πράγματα στην θέση τους για τον υποτιθέμενο δεσμό της με τον Ηλία Βρεττό, μιλάει για τα νέα τηλεοπτικά δεδομένα, για τη περικοπή μισθού που δέχτηκε και για το φλερτ με την πολιτική. Τέλος εξηγεί πώς δεν θα μπορούσε να γίνει ποτέ ψώνιο και το μέλλον της σαν συγγραφέας!

Μόλις ξεκίνησε νέα τηλεοπτική σεζόν. Εσύ πως νιώθεις;
Νιώθω ότι ήταν μια πολύ καλή συγκυρία, αυτή η ανανέωση που έγινε φέτος στα επαγγελματικά μου, που ήταν σε διπλό επίπεδο. Δηλαδή ήταν ανανέωση στην τηλεόραση, καινούργιο σκηνικό, καινούργιο πλατό, καινούργιοι συμπαρουσιαστές, και στο ραδιόφωνο, στον Sfera, όπου άλλαξα ώρα, αυτό ήταν μίνι ανανέωση. Γίνανε αλλαγές, πάνω που έλεγα ότι έχω ρουτινιάσει! Και αυτές οι αλλαγές, με βοήθησαν.


Νόμιζα ότι θα έλεγες ανανεωμένη τηλεόραση. Βρίσκεις την τηλεόραση ανανεωμένη ή κουρασμένη;
Έχω μια αρχή σαν άνθρωπος. Με ενοχλούν οι άνθρωποι που δουλεύουν στην τηλεόραση και την θάβουν. Με ενοχλεί να είσαι άνθρωπος που τρως ψωμί από το κουτί αυτό, και εκ του ασφαλούς, έχοντας βάλει στην τσέπη σου, στο πορτοφόλι σου ευρώ, δεν έχει σημασία αν είναι εκατό ή ένα εκατομμύριο ευρώ, την κρίνεις. Να λες ότι είναι σκουπίδια, είναι ντροπή, είναι αίσχος. Άν δεν σ’ αρέσει, κύριε ή μαντάμ, σπίτι σου. Δεν σε υποχρεώνει κανείς να είσαι μέρος αυτού του σκουπιδοτενεκέ, μπορείς να φύγεις. Όσοι δουλεύουμε στην τηλεόραση οφείλουμε να την αγαπάμε, με τα στραβά της και με τα ωραία της. Κλείνει η παρένθεση.

Ξεκινάω έτσι γιατί είναι κάτι που με θυμώνει. Να βλέπω ανθρώπους εκ του ασφαλούς να την ξεσκίζουν. Τώρα, η τηλεόραση κάνει προσπάθεια διαρκώς να ανανεώνεται, άλλες φορές αγωνιώδες, άλλες φορές λιγότερο. Φέτος είναι η χρονιά των ριάλιτι. Μαγειρικής, κηπουρικής, μουσικής και άλλα, όπως το κλασικό Big Brother, ανανεωμένο με την Ρούλα Κορομηλά στα καλύτερα της. Δεν μπορώ να σου πω που θα οδηγήσει αυτό, αν δεν τα δω. Δηλαδή θα μπορώ να σου πω τον Μάρτιο, «να έχει καταλαγιάσει ο κουρνιαχτός να μετρηθεί το ασκέρι», όπως έλεγε και η αγαπημένη μου γιαγιά. Πάντως κάνει προσπάθεια. Κάθε χρόνο οι καναλάρχες κάνουν προσπάθεια. Δοκιμάζουν τον κόσμο, και να δουν τι θέλει το κοινό.

Θεωρείσαι από τα πετυχημένα πρόσωπα της τηλεόρασης. Όταν ξεκίναγες πίστευες ότι θα έχεις αυτή την επιτυχία;
Κοίταξε, εμένα το μικρόβιο της τηλεόρασης μου το κληροδότησε ο μπαμπάς μου, με έμαθε να την αγαπάω, από πολύ μπέμπα. Από δύο χρονών έμπλεκα στα καλώδια στα παρασκήνια όταν εκείνος παρουσίαζε το «Αλάτι και Πιπέρι». Ήμουν πάρα πολύ εξοικειωμένη. Θα σου ακουστεί ψέμα, αλλά ποτέ δεν είχα την φιλοδοξία να κάνω αυτό που λένε τεράστια καριέρα στην τηλεόραση. Πάντα μου άρεσε να κάνω εκπομπές που να αρέσουν στον κόσμο, να αρέσουν και σε μένα. Ποτέ δεν είχα φιλοδοξία να γίνω η φοβερή σούπερ σταρ. Πιστεύω ότι τον δρόμο μου τον βρήκα τώρα με το πρωινό και το Chart Show.

Πες που για τους τσακωμούς σου με την Σίσσυ Χρηστίδου.
Δεν υπάρχει καμία σφαγή, εξού και δεν βλέπεις αίματα στο πλατό. Με την Σίσσυ έχει συμβεί ένα μαγικό πράγμα. Χωρίς ποτέ να έχουμε κάνει παρέα σαν φίλες, η η τηλεοπτική μας χημεία είναι κάτι απίστευτο. Δηλαδή, βλέπεις μια χημεία τηλεοπτική, όπως στον Φώτη και στην Μαρία, αλλά εκείνοι είναι φίλοι κολλητοί και στην ζωή τους. Εμείς είχαμε πει, μέχρι να βρεθούμε τηλεοπτικά, μόνο ένα γεια. Θεωρώ ότι η Σίσσυ είναι η ωραιότερη παρουσιάστρια που έχουμε στην ελληνική τηλεόραση αυτή τη στιγμή. Με το που κάναμε το τρέιλερ για την πρώτη εκπομπή, ταιριάξαμε αμέσως. Αυτή η χημεία είναι σπάνιο πράγμα και θα ήμασταν το λιγότερο ηλίθιες αν υποκύπταμε σε κόντρες, βλέπε εγωισμούς και χαλάγαμε αυτό το μαγικό δέσιμο που έχουμε. Συμπληρώνουμε η μια την άλλη, και αυτό δεν γίνεται εύκολα.

Σε έχει αγγίξει η κρίση;
Στην Ελλάδα ζω, δεν ζω στην Ουγκάντα, που κοντά είμαστε πια! Σαφώς και με ανησυχεί, με προβληματίζει, κάνω οικονομία, γιατί κι εγώ έχω υποστεί μεγάλη μείωση των απολαβών μου σε όλες τις δουλειές μου. Και είναι κάτι που έπρεπε να κάνω και ειλικρινά, δεν γκρινιάζω. Ελπίζω όλοι οι συνάδελφοι να το κάνουν και να μην ακούω τα εκατομμύρια ευρώ απολαβών σε μια εποχή που ο κόσμος πεινάει.

Αν σου έλεγαν ότι όλα τελειώνουν, τι θα έκανες;
Πιστεύω ότι θα στρεφόμουν στο γράψιμο, η άλλη μεγάλη αγάπη μου. Αυτό το χειμώνα θα αρχίσω να γράφω σε περιοδικά, στον τύπο και ελπίζω αυτό να φέρει και το βιβλίο. Έχω στα σκαριά κάτι και ελπίζω να το κάνω. Αυτό δεν το έχω ξαναπεί!

Ένα βιβλίο για τον μπαμπά σου, η βιογραφία του;
Όχι ποτέ. Δεν θα μπορούσα να γράψω εγώ την βιογραφία του. Ίσως να βοηθούσα κάποιον να το κάνει. Ίσως να έγραφα κάτι για την σχέση μου μαζί του.

Κάτι που σου έχει μείνει πολύ έντονα στο μυαλό από τον πατέρα σου;
Η αγκαλιά του. Το πιο αναντικατάστατο λιμάνι. Μου πέρναγαν όλα μόλις τον αγκάλιαζα. Οι συμβουλές του στα επαγγελματικά και στα προσωπικά, οι οποίες ήταν πάντα σωστές.

Το πρώτο θέμα εδώ και καιρό είναι ο δεσμός σου με τον Ηλία Βρεττό, που δεν τον προβάλεις.
Δεν τον αποκρύπτω, γιατί δεν είναι δεσμός. Μια φιλία που μετράει πολύ περισσότερα χρόνια από αυτά που έχει πάρει χαμπάρι ο κόσμος. Απλά, όταν ξεκίνησα να κάνω παρέα με τον Ηλία, να βγαίνουμε να πηγαίνουμε και διακοπές μαζί με άλλους, δεν είχε βγάλει δίσκο και δεν ήταν γνωστός. Μόλις έγινε γνωστός, όλοι είπανε, να αυτός είναι! Όταν έχω κάτι σοβαρό στη ζωή μου θα το ανακοινώσω.

Είμαι αδιάκριτος, αλλά έχεις βρει αυτό το άλλο μισό αυτή την εποχή;
Αυτή τη στιγμή όχι. Ευελπιστώ, θέλω να βρω σύντροφο και να μην αργήσει.

Ψωνίστηκες ποτέ;
Όχι, ποτέ! Και στο λέω με πάσα ειλικρίνεια. Δεν γινόταν με τους γονείς που είχα, λόγο ανατροφής. Οι γονείς μου με μεγάλωσαν για να μην γίνω ποτέ ψώνιο. Πήγαινα νηπιαγωγείο και έλεγα ο μπαμπάς μου είναι ο Φρέντυ Γερμανός και γύρναγα σπίτι και έτρωγα ξύλο. Έκτοτε δεν ξαναείπα τίποτα για το ποιοι είναι οι γονείς μου.

Πολλοί επώνυμοι ασχολούνται με την πολιτική. Εσύ έχει φλερτάρει ποτέ με τα κοινά;
Έχω δεχτεί πρόταση από κόμμα αλλά εκείνη την δεδομένη στιγμή δεν ήμουν έτοιμη για κάτι τέτοιο. Δεν είμαι αρνητική σε κάτι τέτοιο, αλλά δεν είναι στις προτεραιότητες μου αυτή τη στιγμή. Αλλά δεν είναι και κάτι που με αφήνει παγερά αδιάφορη.