Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

ΤΙ ΕΙΠΕ Η ΛΑΜΠΙΡΗ ΣΤΗΝ ΤΑΤΙΑΝΑ...


Η Χριστίνα Λαμπίρη ως καλεσμένη της εκπομπής «Αξίζει να το Ζεις» μίλησε, μεταξύ άλλων, για τον γάμο της με τον Θανάση Αδαμόπουλο αποκαλύπτοντας ότι ήταν στενός φίλος του πατέρα της.

«Ο έγγαμος βίος ήταν τέλειος. Γενικά δεν θέλω να αισθάνομαι ότι έχω περιορισμούς. Μπορώ να μείνω χρόνια σε μια σχέση αλλά νόμιζα τόσο καιρό ότι αν παντρευτώ θα μου κλείσεις και την τελευταία χαραμάδα για να αναπνεύσω. Αλλά πρέπει απλά να βρεθεί ο ιδανικός άνθρωπος. Παλιά με έπιανε φοβερός πανικός. Είναι ο άνθρωπος που, αν μου πει "κλείσε τα μάτια και πάμε κάπου", θα το κάνω. Και θα πάω όπου εκείνος νομίζει. Το Δεκέμβριο κλείνουμε 2 χρόνια σχέσης και ειδικά για το γάμο μας δεν το πιστεύουμε».

Για τον Θανάση Αδαμόπουλο: «Τον ήξερα πάρα πολλά χρόνια και τον είχα ως φίλο. Ήξερα τα πάντα γι’ αυτόν, τον εμπιστευόταν τρομερά ο πατέρας μου. Ήταν πολύ στενός φίλος του πατέρα μου. Παρόλη τη διαφορά ηλικίας τους τον εμπιστευόταν πολύ τον Θανάση. Αυτό με έκανε να χαλαρώσω γιατί δεν περάσαμε το παιχνίδι της αναγνώρισης, της κατάκτησης κλπ. Κερδίσαμε πολύ έδαφος. Δηλαδή, αν τον γνώριζα σήμερα δεν θα παντρευόμασταν στον ένα χρόνο. Αυτή η γνωριμία από παλιά ήταν που επέσπευσε τις διαδικασίες».

Για την απώλεια του πατέρα της: «Στήριγμα της οικογένειας ήταν πάντα ο πατέρας μου. Ήμασταν μια κλασική, παλιά οικογένεια που δεν ξεκινούσε κανείς να φάει αν δεν ερχόταν ο πατέρας στο σπίτι. Αυτός ήταν ο τρόπος που μεγάλωσα. Από κάποια στιγμή και μετά η προσφορά ολοκληρώνεται και οι γονείς έχουν μεγάλη ανάγκη τα παιδιά. Ακόμα μου λείπει πάρα πολύ ο πατέρας μου. Υπάρχουν στιγμές που ο Θανάσης μου θυμίζει τον πατέρα μου, όχι μόνο στη συμπεριφορά.

Θα ‘θελε να κάνει και ένα δεύτερο παιδί; «Δεν μου ‘χει λείψει. Μόνο ο θεός ξέρει γιατί μας δίνει κάποια πράγματα ή μας στερεί κάποια άλλα. Δεν θα έμπαινα στη διαδικασία μιας εξωσωματικής. Όχι ότι είμαι κατά. Αντιθέτως, είμαι τρομερά υπέρ. Αλλά δεν βάζω τον εαυτό μου σε αυτή τη διαδικασία».

Πως αντέδρασε η κόρη της, Μαρίζα, όταν έμαθε πως η Χριστίνα θα παντρευτεί; «Ενθουσιάστηκε. Η σκέψη ότι πρέπει, πλέον, να φύγει για να κάνει τις σπουδές της και θα με αφήσει μόνη την τρέλανε. Αισθανόταν τύψεις. Ήθελε να με αποκαταστήσει οπότε η Μαρίζα λυτρώθηκε».

Πως ένιωθε η Χριστίνα Λαμπίρη για τη συνάντησή της με την Τατιάνα; «Την τελευταία που βρεθήκαμε είχα λιγότερο άγχος από σήμερα. Και σήμερα έχω πάρα πολύ. Αισθάνομαι τρομερά άβολα όταν είμαι συνεντευξιαζόμενη. Την πρώτη φορά ήταν αυτό με το κενό στο στομάχι. Σα να πήγαινα να κάνω μια επέμβαση. Κενό, αγωνία, στομάχι και άλλα πολλά που δεν θα ‘πρεπε να τα αναφέρουμε γιατί αν το κάναμε θα ήμασταν πρωινό».

Σκέφτεται να παρατήσει την τηλεόραση; «Υπάρχουν στιγμές που έχω σκεφτεί και προβληματιστεί. Δυστυχώς, επειδή είμαι βαθιά ανταγωνιστικό άτομο έχουν να κάνουν με την πορεία της εκπομπής. Δηλαδή η τηλεθέαση επηρεάζει την καθαρή μου σκέψη. Μπαίνω σε αμφισβήτηση και σκέφτομαι αν αξίζει τον κόπο. Τον καρπό της προσπάθειας τον βλέπεις καθημερινά. Αν για καιρό δεν είμαι ευχαριστημένη με τα νούμερα σκέφτομαι ότι αυτό είναι ένα μήνυμα. Και λέω μετά στον εαυτό μου να ησυχάσει. Δεν υπάρχει λόγος τελικά να στερώ ώρες από την καθημερινή μου ζωή. Υπάρχουν στιγμές ακόμα που σκέφτομαι "για πόσο ακόμα". Βέβαια αυτό θα μου λείψει αν σταματήσει. Νομίζω ότι θα μου λείψει πολύ αλλά δεν ξέρω πως όταν συμβεί. Μου αρέσει να μου μιλάνε στο δρόμο και είναι πραγματικά χαρά μου και θέλω να έχω επικοινωνία. Αυτό όταν σταματήσει δεν ξέρω πόσο θα μου λείψει και πόσο άσχημο θα μου φανεί».