Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010

ΑΙΜΙΛΙΟΣ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΙΑΤΣΟΣ Η ΠΡΩΤΗ ΚΟΙΝΗ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ..

Ο Αιμίλιος Λιάτσος μαζί με τον γιό του Βασίλη δίνουν την πρώτη τους κοινή συνέντευξη και μιλούν για την σχέση τους και για τα τηλεοπτικά βήματα του Βασίλη.
Βασίλη πολλοί περίμεναν να κινηθείς στα βήματά του πατέρα σου, να γίνεις δημοσιογράφος και όχι παρουσιαστής. Φοβήθηκες την μεταξύ σας σύγκριση;
Βασίλης: «Δεν φοβάμαι την σύγκριση, ίσα ίσα που θεωρώ πολύ λογικό το να μας συγκρίνουν. Είναι φυσιολογικό αλλά δεν φοβάμαι».
Πώς του το είπες;
Βασίλης:«Όταν με πήραν την παραγωγή του “Μες στην Καλή Χαρά” για να περάσω από κάστινγκ μου είπε: “Πήγαινε και βλέπεις”. Όταν έκανα το κάστινγκ , το βράδυ στο σπίτι του είπα τις εντυπώσεις μου, του είπα ότι μου άρεσε και πως είχε πλάκα. Όταν με πήραν από τον σταθμό και μου ανακοίνωσαν πως θα είμαι τελικά στην εκπομπή, το είπα αμέσως στον πατέρα μου και χάρηκε πολύ».
Βλέπετε τον Βασίλη στην εκπομπή;
Αιμίλιος: «Φυσικά και τον βλέπω. Μου αρέσει πάρα πολύ».
Τι παρατηρήσεις του έκανες μόλις τέλειωσε η εκπομπή;
Αιμίλιος: «Τίποτε, ήταν μια χαρά. Είμαι σίγουρος για τον Βασίλη»
Σε στεναχώρησε που κάποιοι είπαν πως πήρες τη θέση εξαιτίας του μπαμπά σου;
Βασίλης: «Δεν με στεναχώρησε. Είναι λογικό να το πουν, πάντα κάτι θα λένε»
Πατέρας και γιος κάνετε παρέα βγαίνετε έξω;
Βασίλης :«Βγαίνουμε όταν έχουμε χρόνο, πάμε για κανένα ψάρι»
Αιμίλιος: «Μόνο τα βράδια δεν βγαίνουμε, γιατί δεν αντέχω. Είμαι πολύ κουρασμένος τα βράδια για να βγω έξω. Αλλά τα σαββατοκύριακο ή σε διακοπές είμαστε πολλές ώρες μαζί»
Λες στον πατέρα σου τα μυστικά σου;
Βασίλης :«Ναι αμέ. Γενικά συζητάμε πολύ. Ειδικά όταν έχω πρόβλημα είναι ο πρώτος άνθρωπος που θα πάω να του μιλήσω και να ζητήσω την συμβουλή του».
Του δίνετε συμβουλές για τις γυναίκες;
Αιμίλιος: «Όχι .Τι συμβουλές να του δώσω; Μια χαρά τα πάει».
Πηγή:DOWNTOWN