Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

ΛΙΑΓΚΑΣ..Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΣΠΙΝΑΛΟΓΚΑ...


«Πήγα το περασμένο σαββατοκύριακο για τρεις μέρες στην πε ριοχή του κόλπου της Ελούντας και στη Σπιναλόγκα και δεν σου κρύβω πως εντυπωσιάστηκα. Επισκέφτηκα το σκηνικό που έχει χτιστεί κανονικά, στην περιοχή της Άνω Ελούντας, εκεί που γυρίζεται η σειρά, αλλά και στο ίδιο το νησί, που όσο να ’ναι σε υποβάλλει.»

Συναντήθηκα με συγγενείς παλιών λεπρών ή κατοίκους της Πέτρας, που θυμούνται εκείνα τα χρόνια, την απομόνωση, τις ανθρώπινες ιστορί ες και τις χαμένες ζωές ή τις αδικίες.

Με ρωτάς τι άλλο με εντυπωσίασε;
Ο Θοδωρής Παπαδουλάκης, ο σκηνοθέ της. Με το επιτελείο του αυτός ο άνθρωπος –και μπρά βο– δουλεύει 16 με 17 ώρες τη μέρα και είναι όλοι τόσο αφοσιωμένοι σε αυτό που κάνουν, που γρά φουν τηλεοπτική ιστο ρία. Και τους αξίζει. Με εντυπωσίασε ακόμα αυτή η αστείρευτη, όλο ζεστα σιά και μεγαλείο κρητι κή - ελληνική φιλοξενία. Και μετανιώνω κιόλας. Οι αδελφοί Αλαχούζοι μου έκαναν μακιγιάζ και με αλλοίωσαν εντελώς. Φόρεσα και ένα ρούχο εποχής για να κάνω πέ ρασμα ως κομπάρσος, να έχω όλη την εμπειρία αυτού του πράγματος. Ήμουν έτοιμος! Και τελευταία στιγμή, δεν καταλαβαίνω ακόμα το γιατί, αλλά... δεν το έκα να!

Η ίδια η Χίσλοπ και η κόρη της έχουν παίξει ως κομπάρσοι στη σειρά, όλο το χωριό παίζει στη σειρά. Δίνονται, μπαί νουν μέσα σ’ όλο αυτό, το ζουν. Και εγώ δεν ξέρω γιατί φοβήθηκα! Δεν το έκανα! Έχω μετανιώσει!