Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

ΟΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΗΣ Η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΜΟΙΡΑΡΑΚΗ...

Η Δέσποινα Μοιραράκη μιλά για τις δυσκολίες που είχε στη ζωή της, αλλά και την οικονομική της κατάσταση σήμερα. “Αν έχεις οικονομική επιφάνεια, δεν δουλεύεις 24 ώρες ο 24ωρο, δεν πηγαίνεις στην άλλη άκρη του κόσμου για να διαλέξεις ένα ένα τα χαλιά. Δεν θα είχα κάνει 4 εγχειρήσεις στις φωνητικές μου χορδές ενώ ο γιατρός μου μου λέει να σταματήσω να κάνω τηλεοπτικές εκπομπές. Θα είχα άλλο τρόπο ζωής. Αν δεν δουλέψω δεν έχω τίποτα. Όλα αυτά μπορεί να χαθούν σε ένα λεπτό σαν χάρτινος πύργος” δήλωσε η Δέσποινα Μοιραράκη.
Όσο για το αν ο πρώην άντρας της την εκμεταλλεύτηκε τόνισε: “Συναισθηματικά, ναι. Επειδή όμως ήταν πατέρας των παιδιών μου, θεώρησα ότι έπρεπε να του συμπαρασταθώ στο έπακρο. Το μεγάλο μου παιδί έμαθε τον πατέρα του από τις φωτογραφίες που του έδειχνα. Κατά τα πρώτα 3,5 χρόνια της ζωής του, αναγκαζόμουν να δουλεύω σε μια αποθήκη στο Μοναστηράκι και δεν είχα -κυριολεκτικά- γάλα για να μεγαλώσω το παιδί μου. Κάποια στιγμή θα γράψω ένα βιβλίο για την προσωπική μου ζωή. Είναι ένας τεράστιος Γολγοθάς, ο οποίος κράτησε για εννέα χρόνια. Στη ζωή μου πέρασα δια πυρός και σιδήρου.”