Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

ΑΡΙΣΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΧΕΙ ΜΑΝΩΛΙΔΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΣΥΖΥΓΟ ΤΗΣ...

http://img.protothema.gr/B2534ED397E3DCBDBFF20AF81BD4FEFF.jpg
Για όλους και όλα μίλησε η Ευγενία Μανωλίδου. Η παρουσιάστρια του «Master Chef» άνοιξε την καρδιά της στην Τατιάνα Στεφανίδου και μίλησε για τον πρώην σύζυγό της, τα δύσκολα παιδικά της χρόνια και φυσικά τον άνδρα της ζωής της Άδωνι Γεωργιάδη.

Η Ευγενία αποκάλυψε στην Τάτι ότι ο θάνατος του πατέρα της στα 14 της χρόνια την σημάδεψε. «Έχασα τον πατέρα μου όταν ήμουν 14 ετών. Μου έλειψε ο πατέρας μου στην εφηβεία. Όταν πέθανε αντιμετωπίσαμε πολλά οικονομικά προβλήματα», είπε χαρακτηριστικά.



Η κ. Μανωλίδου μίλησε και για τον πρώην σύζυγό της λέγοντας πως έχει καταφέρει να έχει άριστη σχέση μαζί του: «Η σχέση με τον πρώην σύζυγο μου ήταν πνευματική και εσωτερική. Είχαμε 30 χρόνια διαφορά. Σήμερα έχω άριστη σχέση μαζί του. Ήταν ένας πολύ καλός φίλος με πολύ βαθιά έννοια, ένας πολύ πνευματικός άνθρωπος με τον οποίο μπορούσα να μοιραστώ όλες μου τις αναζητήσεις, τις πνευματικές και τις καλλιτεχνικές. Εγώ από αυτόν τον άνθρωπο μαγεύτηκα».

Φυσικά η Ευγενία δεν θα μπορούσε να μην μιλήσει και για τον Άδωνι που όπως είπε είναι πάντα εκεί για εκείνη. Την στηρίζει σε κάθε της βήμα και την προτρέπει να κάνει πράγματα που εκείνη δεν θα τολμούσε να κάνει.