Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

Η ΛΙΝΑ ΣΑΚΚΑ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ!!


Η Λίνα Σακκά μίλησε στο περιοδικό «Big Fish» για την προσωπική αλλά και την επαγγελματική της ζωή.

Φέτος πρωταγωνιστεί στην σειρά του Mega Κούκλες: «Δεν μπορεί μια σχέση να μένει αναλλοίωτη στα χρόνια. Οι ρόλοι αλλάζουν, οι υποχρεώσεις διαφοροποιούνται. Ο γάμος και αυτός αλλάζει και από ερωμένη και σύζυγος μπορεί να γίνουμε η “μάνα” του συντρόφου μας».

Οι Κούκλες είναι μία σειρά που, εκτός από τις ερωτικές σχέσεις, θίγει και το θέμα της φιλίας: «Πιστεύω στη γυναικεία φιλία, αλλά υπάρχει και η ζωή που έρχεται να σου ανατρέψει κάποια δεδομένα. Με άλλα λόγια, πιστεύω στον αστάθμητο παράγοντα, αλλά και στους κανόνες», ενώ συνέχισε λέγοντας: «Σίγουρα δεν είναι το καλύτερό μου να μπλέξω με έναν παντρεμένο, ούτε είναι το καλύτερό μου να αρέσω στον πρώην της φίλης μου. Απλώς, επειδή το συναίσθημα δεν το ορίζουμε, το μόνο που θα ευχηθώ είναι να μην μου συμβεί».

Επίσης μίλησε για τον χωρισμό ενός ζευγαριού: «Αφοσιώνομαι μόνο στο πρόβλημα, δεν υπάρχουν λάθος άνθρωποι, αλλά όλοι έρχονται στη ζωή για να μας βοηθήσουν να γνωρίσουμε καλύτερα τον εαυτό μας».

Τέλος, η γνωστή ηθοποιός μίλησε για τον έρωτα στη ζωή της: «Προτιμώ να είμαι μόνη ή να βιώνω ρομαντικά μικρά ειδύλλια, μέχρι να βρεθεί το σπουδαίο και το μεγάλο, παρά να συμβιβαστώ με μια κατάσταση επειδή πρέπει, επειδή μεγαλώνω, επειδή θα με αγχώνει το πότε θα γίνω μάνα».