Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

ΔΥΣΚΟΛΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥΑΓΑΠΑΣ ..ΛΕΕΙ Η ΠΟΠΗ ΤΣΑΠΑΝΙΔΟΥ

«Τα νούμερα τα παρακολουθώ μανιωδώς σε όλη μου τη ζωή» παραδέχεται σε συνέντευξή της στο περιοδικό «Madame Figaro» η Πόπη Τσαπανίδου, εξηγώντας ότι το άγχος είναι για εκείνη «η κινητήριος δύναμη»: «Έχω τρελό άγχος. Όμως για μένα είναι και κάτι δημιουργικό. (…) Κάτι που σε τρώει και σε ωθεί να πας παρακάτω» λέει χαρακτηριστικά. «Εντάξει, μερικές φορές, ξεπερνάω τα όρια. Τότε θα κάνω την έκρηξή μου, βάζοντας τα κλάματα. Ή κάνοντας μια μεγάλη βόλτα με το αυτοκίνητο» συνεχίζει.

Στην ίδια συνέντευξη, η γνωστή δημοσιογράφος εξηγεί πως η καριέρα και η προσωπική ζωή δεν συνδυάζονται με επιτυχία: «Όχι. Με το χέρι στην καρδιά, δεν γίνεται. Παλαιότερα πίστευα ότι γίνεται, αναγκάστηκα και να το κάνω. Αν μπορούσα να επιλέξω, μπορεί να ήμουν εντελώς αλλού» λέει, ενώ, σε άλλο σημείο, τονίζει σχετικά με τις ερωτικές σχέσεις: «Είναι πολύ δύσκολο να μην αλλάξεις για τον άλλο. Αν τον αγαπάς, προσπαθείς να είσαι όπως αυτός σε θέλει. Νομίζω ότι είναι μια ανθρώπινη αντίδραση».

Τέλος, όταν ρωτάται αν «νιώθει καλά μεγαλώνοντας», η 43χρονη παρουσιάστρια απαντά: «Πολύ. Εγώ έχω κι ένα περίεργο παρελθόν. Με το που ενηλικιώθηκα, έγινα μαμά. Δεν πέρασα τις ξεγνοιασιές της νεανικής ζωής, την τρέλα, την ανεμελιά. Έχω την αίσθηση ότι την περνάω τώρα. (…) Το μόνο που φοβάμαι μεγαλώνοντας είναι να μη χαθεί αυτή η φυσική ζωτικότητα του σώματος. Εντάξει, το μυαλό το ασκείς. Με το σώμα όμως τι γίνεται;».