Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Ο ΖΑΧΑΡΑΤΟΣ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΗΝ ΚΟΡΟΜΗΛΑ

Η Μαρία Μπεκατώρου μιλάει για το πώς αποφάσισε να συμμετάσχει στο “Just the two of us”,αν έχει σκεφτεί να αλλάξει τηλεοπτική στέγη και για το αν της έχουν φερθεί αχάριστα καλλιτέχνες που έχει βοηθήσει στο παρελθόν.

Πριν το “Just the two of us” τραγουδούσες μόνο στο μπάνιο σου;
«Ναι, μικρή συμμετείχα σε κάποιες χορωδίες, αλλά δεν είχα ποτέ καμία άλλη σχέση με το τραγούδι».
Πώς και το τόλμησες;
«Καταρχάς, γιατί είναι για καλό σκοπό. Ενθουσιάστηκα με την ιδέα να συνεισφέρουμε για να βοηθηθούν κάποιοι άνθρωποι. Κατά δεύτερον, η πρόταση ήρθε από ένα κανάλι που κάνει πάντα καταπληκτικές δουλειές, ενώ οι άνθρωποι του Mega με υποδέχτηκαν με τον καλύτερο τρόπο».
Όταν φτάνει η ώρα της κριτικής έχεις άγχος;
« Άγχος είχα στην αρχή γενικότερα,όχι λόγω της κριτικής επιτροπής,αλλά γιατί δεν είμαι εξοικειωμένη με το τραγούδι και ήθελα να βγάλω ασπροπρόσωπο τον Χρήστο.Όμως, εγώ δεν το βλέπω ανταγωνιστικά όλο αυτό.Έχω πάει για την εμπειρία,οπότε δεν έχω άγχος για την κριτική που θα ακούσω».
Είσαι στο πρωινό του Τηλεάστυ εδώ και 18 χρόνια.Δεν έχεις σκεφτεί ποτέ να κάνεις κάτι άλλο;
Μου αρέσει να είμαι σε χώρους και με ανθρώπους που περνάω καλά και μου φτιάχνουν την διάθεση.Όλα αυτά τα χρόνια νιώθω ότι φεύγω από το σπίτι μου το πρωί και πάω στο άλλο μου σπίτι.Αυτό λόγω χαρακτήρα δεν το αλλάζω εύκολα».
Παλιότερα είχες πει:"Καλύτερα πρώτη στο χωριό παρά τελευταία στη πόλη"..
«Αυτό λέω και τώρα.Ακούω όλα αυτά που συμβαίνουν, λόγω κρίσης υπάρχει πολλή ανασφάλεια στο χώρο.Συνάδελφοι που με συναντάνε μου λένε:"Είσαι η καλύτερη του χωριού!".Και είναι αλήθεια αυτό νιώθω τυχερή,γιατί κατάφερα μέσα από ένα μικρό κανάλι να με μάθει πάρα πολύς κόσμος».
Υπάρχουν καλλιτέχνες που στο ξεκίνημα τους βρήκαν βήμα μέσα από την εκπομπή σου και όταν έγιναν γνωστοί σε ξέχασαν;
«Ναι, και να σου πω την αλήθεια δεν περιμένω από ένα φτιαγμένο καλλιτέχνη να έρθει στην εκπομπή μου,γιατί ξέρω ότι η εταιρεία του ακολουθεί μία συγκεκριμένη στρατηγική σε σχέση με την προώθησή του.Θα ήθελα όμως κάποιες φορές όπως ευχαριστούν τη Ρούλα Κορομηλά να πουν ένα ευχαριστώ και σ'εμένα,που όταν οι άλλοι δεν τους έβγαζαν, με έπαιρναν τηλέφωνο και την επόμενη μέρα ήταν στην εκπομπή μου».
πηγή:Λοιπόν