Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

ΝΕΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΡΕΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΟΝΥ..


«Είναι απολύτως ψευδή τα περί δήθεν δέσμευσης της περιουσίας μου από την εταιρία Sony, όπως είναι και απολύτως ανακριβή τα περί δήθεν “νομικής” ανικανότητάς μου να εισπράξω αμοιβές από την εργασία μου. Όλα αυτά τα ευφάνταστα δεν είναι παρά κατευθυνόμενα εφευρήματα, που μοναδικό σκοπό έχουν να βλάψουν εμένα και την οικογένειά μου, καθώς και να μου προκαλέσουν ζημία στην επαγγελματική μου πορεία» αναφέρει χαρακτηριστικά η επιστολή με ημερομηνία Πέμπτη 28 Οκτωβρίου που έστειλε ο Αντώνης Ρέμος στα ΜΜΕ, έπειτα από δημοσιεύματα και φήμες που μιλούσαν για δέσμευση της περιουσίας του μετά τον πόλεμο εξωδίκων και αγωγών που έχει ξεσπάσει ανάμεσα σε εκείνον και τη Sony Music έπειτα από την αποχώρησή του από τη δισκογραφική εταιρία και την υπογραφή συνεργασίας του με τη Heaven Music.



Και ενώ όλοι αναρωτιούνταν ποιες θα είναι οι εξελίξεις, έγκυρη πηγή από το περιβάλλον του τραγουδιστή είπε στο People το απόγευμα της περασμένης Τρίτης: «Ο Αντώνης θα προχωρήσει σε καινούργια αγωγή, η οποία αναμένεται να κατατεθεί, όπως όλα δείχνουν, ίσως μέχρι την Πέμπτη 4 Οκτωβρίου». Αλλά και η δισκογραφική εταιρία Sony Music δεν έμεινε άπραγη και προχώρησε αργά το απόγευμα της Τρίτης 2 Οκτωβρίου σε μια ανακοίνωση-απάντηση στην επιστολή του Αντώνη Ρέμου επιθυμώντας, όπως γράφει, «να γίνει πλήρης αποκατάσταση της αλήθειας». Όπως φαίνεται, η διαμάχη του τραγουδιστή και της δισκογραφικής εταιρίας, με την οποία ήταν συνοδοιπόροι στην επιτυχία τα τελευταία δέκα χρόνια, έχει πολλά επεισόδια. Πηγή από το καλλιτεχνικό στερέωμα λέει στο People ότι «δεν θα λήξει σύντομα αυτή η ιστορία που είναι ψυχοφθόρα και για τις δυο πλευρές, οι οποίες νιώθουν προδομένες η καθεμία για τους δικούς της λόγους».