Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

ΦΑΙΗ ΞΥΛΑ..ΔΕΝ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ Η ΜΗΤΡΟΤΗΤΑ


Μετά την επιτυχημένη σειρά «Μυστικά της Εδέμ», η Φαίη Ξυλά εμφανίζεται στο «Από Μηχανής Θέατρο» με την παράσταση «Ο Καλύτερος Τρόπος να Ζεις». Γι' αυτό το νέο βήμα αλλά και τη ζωή της μίλησε στην εφημερίδα «Real Life».

Η Φαίη Ξυλά έχει διαγράψει μέχρι τώρα μία καριέρα με σημαντικά έργα στο βιογραφικό της: «Δεν ασχολήθηκα ποτέ με την καριέρα μου. Ούτε υπήρχε στα όνειρά μου ή στους στόχους μου. Μου αρκεί να κάνω καλά τη δουλειά μου, πράγματα που με ευχαριστούν και γουστάρω».

Όπως αναφέρει η γνωστή ηθοποιός, η τηλεόραση είναι ένα καλό μέσο για να εξασκείς την τεχνική σου σε σχέση με το θέατρο: «Οι γρήγοροι ρυθμοί της τηλεόρασης μπορεί να είναι και πολύ καλό. Αν δεις την τηλεόραση σαν ξεπέτα, έτσι θα το εισπράξει και το κοινό. Πάντα υπάρχει χρόνος για να δουλέψεις ένα ρόλο». Για το ενδεχόμενο συμμετοχής της σε ένα τηλεπαιχνίδι για καλό σκοπό απαντά: «Δεν το έχω σκεφτεί ποτέ. Μπορεί όμως κάποια στιγμή να μου προτείνουν κάτι και να ανακαλύψω ότι αυτό μου ταιριάζει πάρα πολύ. Αν πάλι ήθελα να προσφέρω για καλό σκοπό, θεωρώ πως θα μπορούσα να το κάνω μόνη μου ή μέσα από μία παράσταση, δίχως να χρειαστεί να το ανακοινώσω στην τηλεόραση».

Τέλος, μίλησε για το ενδεχόμενο να γίνει μητέρα: «Δεν με απασχολεί η μητρότητα για την ώρα. Φυσικά, θα ήθελα ένα παιδί από τον άνθρωπό που αγαπώ κάποια στιγμή στο μέλλον, αόριστα… Ευτυχώς, ούτε εγώ ούτε ο άντρας μου μπαίνουμε στη λογική του προγραμματισμού».