Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΑΛΑΦΟΥΖΟΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ...


H τηλεοπτική του συνύπαρ ξη με τη Δήμη τρα Ματσούκα, τη Λίνα Σακκά και τη Ράνια Σχί ζα στις Κούκλες, του Mega, ήταν απλώς η αφορμή για να συναντη θούμε. Στο πρώ το επεισόδιο της σειράς, ο ήρωας που υποδύεται βλέπει τον γάμο του να διαλύεται, και αναρωτιέμαι αν ήταν εύκο λο γι’ αυτόν να μπει στο πετσί του ρόλου. Ο Σω κράτης Αλαφούζος είδε την προσωπική του ζωή να βγαίνει στο φως και είναι αποφασισμένος να βάλει τα πράγματα στη θέση τους, όπως σκοπεύει να κά νει και με τον Δήμο Γλυφάδας, όπου κατεβαίνει ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος.

Ο χωρισμός των γονιών σου, όπως είπες, σε έκανε να κλειστείς στον εαυτό σου. Φοβά σαι ότι μπορεί να συμβεί το ίδιο και στην κόρη σου, από τη στιγμή που αποφασίσατε με τη Βάσω Γουλιελμάκη να πάρετε διαζύγιο;
Αυτός ήταν ο μεγαλύτερος φόβος μου και το πάλε ψα και ακόμα το παλεύω. Είμαι πολύ κοντά στην κόρη μου και θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου για να μην αισθανθεί την έλλειψη του πατέρα της. Δεν ήθελα η κόρη μου να είναι παιδί χωρισμένων γονιών και παρόλο που ξέρω ότι στην εποχή μας αυτό είναι κάτι σύνηθες, κουβαλάω ακόμα μνήμες από τη δική μου εμπειρία, όπου ντρεπόμουν να πω ότι οι γονείς μου έχουν χωρίσει. Δεν ήθελα ποτέ να χωρίσω και έκανα ό,τι μπορούσα για να μη συμ βεί. Αλλά δεν μπορείς να κρατήσεις κάτι με το ζόρι και ένας χωρισμός είναι απόφαση δύο ανθρώπων. Κάποια στιγμή ανακαλύψαμε με τη Βάσω ότι δεν πήγαινε άλλο. Αναλαμβάνω το μερίδιο της ευθύ νης μου, όπως φαντάζομαι και η Βάσω το δικό της. Και τελικά θεωρώ ότι είναι καλό για τη Μαρίλια να μην πιστεύει στα παραμύθια, όπου αυτοί έζησαν καλά και εμείς καλύτερα, αλλά να ξέρει ότι στη ζωή μας δεν είναι πάντα όλα ρόδινα.

Θα σε ενοχλούσε αν έβλεπες τη Βάσω σε μια καινούρια σχέση;
Φυσικά και όχι. Από τη στιγμή που έχω κι εγώ άλλη σχέση θα ήταν παράλογο να με ενοχλεί. Κι επειδή η δική μου σχέση έγινε γνωστή, δεν σημαί νει απαραίτητα ότι η Βάσω δεν έχει κάποια σχέ ση. Θεωρώ άδικο να μου χρεώνουν ότι άφησα την οικογένειά μου για μια άλλη γυναίκα και θέλω να κάνω ξεκάθαρο ότι η Άριελ δεν έχει καμία σχέ ση με τρίτο πρόσωπο. Δεν έγιναν καθόλου έτσι τα πράγματα. Όταν πια είχα χωρίσει και αφού πέρα σε και ένα διάστημα από τον χωρισμό, άρχισα να έχω και πάλι προσωπική ζωή.

Το πιο εντυπωσιακό στην ιστορία με την Άριελ είναι ότι γνωρίζεστε εδώ και πολλά χρόνια.
Πράγματι με την Άριελ γνωριζόμαστε από τα μέσα της δεκαετίας του ’90, αλλά τότε ήμαστε και οι δύο διαφορετικοί. Όταν ξανασυναντηθήκαμε ήμαστε και οι δύο σε άλλους δρόμους και απλά αυτοί δρό μοι συναντήθηκαν. Αυτό που μας ένωσε με την Άριελ ήταν η επικοινωνία. Έτυχε να βρεθούμε στο σπίτι ενός φίλου, αρχίσαμε να κουβεντιάζουμε και μείναμε εκεί να μιλάμε για ώρες.

Θα σκεφτόσουν το ενδεχόμενο γάμου με την Άριελ;
Δεν θα μιλήσω συγκεκριμένα για την Άριελ. Αυτό που μπορώ να σου πω είναι ότι με την Άριελ περνάμε καλά και δεν αποκλείω το ενδεχόμενο να ξαναπαντρευτώ ή να κάνω ακόμα ένα παιδί. Δεν είναι όμως το ζητούμενό μου αυτό. Εκείνο που πραγματικά θέλω είναι να είμαι με έναν άν θρωπο που επικοινωνούμε και αν είναι να έρθει κάτι, θα έρθει αβίαστα.