Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

ΙΣΑΒΕΛΛΑ ΚΟΓΕΒΙΝΑ...ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΕΙΝΑΙ ΦΑΡΜΑΚΟ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ

Από το Κάρμα στην... «Ονειροπαγίδα» βρέθηκε η Ισαβέλλα Κογεβίνα. Μετά τη «Σμαράγδα» αναλαμβάνει φέτος να δώσει ζωή στη «Χρύσα Λιβάνη» και να φέρει τα πάνω-κάτω στη ζωή της «Κατερίνας» και του «Πέτρου», αφού είναι το νέο και πιθανότατα και το... τρίτο πρόσωπο!
-Ένας από τους βασικούς στόχος σου δεν ήταν κάποια στιγμή να χριστείς πρωταγωνίστρια;
-Οχι, ο στόχος μου μέσα από αυτήν τη δουλειά δεν είναι να χριστώ πρωταγωνίστρια - όπως λέτε- αλλά το να τα καταφέρω και να ξεχωρίζω σε ό,τι κι αν κάνω. Ακόμα κι αν αυτό είναι ένα πέρασμα ενός λεπτού!

-Οταν αποφάσισες να μπεις σε αυτόν τον χώρο, η δόξα και η αναγνωσιμότητα δεν ήταν ένα από τα πράγματα που σε ενδιέφεραν;
-Ηταν ίσως τα τελευταία πράγματα που με ενδιέφεραν, για να μη σου πω πως δεν με ενδιέφεραν ουσιαστικά και καθόλου. Ωραία είναι η δόξα, ωραίο είναι να έχεις απήχηση στον κόσμο, δεν λέω, όμως, σίγουρα αυτός δεν ήταν ο λόγος που αποφάσισα να γίνω ηθοποιός.

-Εσύ είσαι ανασφαλής;
-Απίστευτα ανασφαλής... Ομως, από εκεί που έχω τις ανασφάλειές μου, ξαφνικά τις προσπερνάω και λέω «πάμε και ό,τι γίνει...»

-Ονειρα κάνεις;
-Ονειρα κάνω, αλλά είναι στιγμιαία... Δεν τα τοποθετώ σε βάθος χρόνου και δεν μου γίνονται έμμονη ιδέα. Δεν είμαι ονειροπόλος τύπος με την ακριβή έννοια της λέξης.
-Αρα, στο γκρίζο της εποχής, το όνειρο τι είναι;
-Το όνειρο είναι φάρμακο... Το να ονειρεύεσαι και να μη σταματάς να ελπίζεις νομίζω πως είναι ο μοναδικός τρόπος για να μπορέσεις να πας παρακάτω.