Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΠΟΔΕΧΘΕΙΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΗ ΕΙΜΑΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ


«Αποδεχθείτε ότι αυτή είμαι, να τελειώνουμε»

Η Βίκυ Καγιά μίλησε στο περιοδικό “Votre Beaute” για το μόντελινγκ, την ζωή της, το Next Top Model, αλλά και το ενδεχόμενο να κάνει οικογένεια.

Στην ερώτηση αν έχει γνωρίσει πολλούς νεόπλουτους απαντά: “Δεν υπάρχουν ξιπασμένοι νεόπλουτοι μόνο στην Ελλάδα. Στην Νέα Υόρκη να δεις πόσοι υπάρχουν, που ως μοναδικό σκοπό της ζωής τους έχουν να αποκτήσουν μονόπετρα και να γίνουν celebrities. Στην Ελλάδα γίνονται πιο εμφανείς γιατί είναι πιο κλειστή η κοινωνία”.

Απαντά και σε αυτούς που χαρακτηρίζουν την καλοσύνη της ψεύτικη και πως είναι αδύνατο να είναι στην πραγματικότητα πάντα τόσο γλυκιά: “Βρε παιδιά δεν με γνωρίσατε χθες. Είμαι 17 χρόνια στα media Πότε υπήρξα αγενής; Όλα αυτά τα χρόνια αν όντως υποκρινόμουν, δεν θα έπρεπε να είχε πέσει η μάσκα κάποια στιγμή; Γιατί λοιπόν δεν αποδέχεστε ότι αυτή είμαι, να τελειώνουμε;”

Στον χώρο του μόντελινγκ πολλοί ισχυρίζονται πως κυριαρχούν τα ναρκωτικά: “ Εγώ δεν ξέρω ούτε το χρώμα τους- και αλκοόλ πίνω πολύ περιορισμένα. Υπήρχαν βέβαια κοπέλες που γνώριζα και ήταν φουλ στα drugs. Πιστεύω πως είναι θέμα χαρακτήρα.”

Στο πλευρό του Νίκου Κριθαριώτη έχει βρει εδώ και 4 χρόνια τον άνθρωπό της ενώ δεν αποκλείει το ενδεχόμενο της εγκυμοσύνης: “Αυτή την περίοδο είμαι πολύ καλά. Έχω φτιάξει πια το δικό μου cocoon, τη δική μου ασπίδα, με ανθρώπους που αγαπώ. Απολαμβάνω την ζωή μου. Σκέφτομαι να κάνω παιδί. Με τον Νίκο είμαστε μαζί 4 χρόνια. Το σημαντικό είναι να αποφασίσεις με τον άνθρωπο σου πως θα κάνετε οικογένεια και να ξέρεις πως αυτή η απόφαση είναι ώριμη”.

Τέλος, μιλάει και για τα κορίτσια που βγήκαν απο το πρώτο Next Top Model: “Το μόντελινγκ δεν είναι για όλους. Αποδείχθηκε πως κάποιες δεν θα το άντεχαν και αποχώρησαν νωρίς. Κάποιες άλλες συνεχίζουν, κάνουν καριέρα και τα πηγαίνουν καλά. Κάποιες κάνουν γυμνές φωτογραφήσεις. Αυτά δεν μπορείς να τα προβλέψεις”.