Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Η ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ ΣΕ ΜΙΑ ΣΠΑΝΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Η κυρία του ελληνικού τραγουδιού, Μαρινέλλα, σε μια από τις σπάνιες συνεντεύξεις της, αναφέρθηκε στο λιφτινγκ, στον έρωτα και στα talent show.

«Είμαι φιλάρεσκη, έκανα κι ένα λίφτινγκ, αλλά μέχρι εκεί. Το θέμα είναι να μη χάνεις το μέτρο, να μην παραμορφώνεσαι. Και κυρίως να φροντίζεις το μέσα περισσότερο από το έξω. Να μην τρελαίνεσαι, να βρίσκεις ισορροπίες, να μη γίνεσαι υπερόπτης, όταν γίνεται κάτι. Να μην είσαι ''Εγώ είμαι''. Δεν είσαι τίποτα, μια σκατούλα είσαι! Και τίποτα παραπάνω... Το πρώτο πράγμα που λέω στα νέα παιδιά που έρχονται και με ρωτάνε τι να κάνουν είναι να μη χάσουν τον εαυτό τoυς» δήλωσε η ίδια στην εφημερίδα «Έθνος».

Υπάρχει περίπτωση μετά από τόσα χρόνια στον χώρο να αποφάσιζε να πάει σε ένα talent show, για να μεταλαμπαδεύσει τις γνώσεις της στα νέα παιδιά;

«Ουδεπόποτε. Κατ' αρχήν αυτά που σου λέω, θέλει την εξυπνάδα να τα ακούσει! Αυτά τα 'χουν τρελάνει. Τους λένε ότι είναι φίρμες και αυτά βιάζονται να πιάσουν την καλή, να τα αρπάξουν! Θα κάτσουν να με ακούσουν; Τα λέω στα παιδιά που συνεργάζομαι στο θέατρο τώρα, που με ακούνε με προσοχή. Η ζωή δεν είναι χαχαχά και χαχαχού, του λέω. Έχει και κάτι σκαμπανεβάσματα, κάτι κλωτσά. Πάρτε ασπίδα, πατήστε γερά στα πόδια σας, κρατήστε τις ισορροπίες που πρέπει, αλλιώς την πατήσατε, μάγκες μου!».

Τέλος, η Μαρινέλλα αναφέρθηκε και στον έρωτα. Θέλει να ερωτευτεί ξανά;

«Τώραααααα; Με δουλεύεις Καλέ, ντροπή σου πια… Θέλεις να γελάνε μαζί μου τα εγγόνια μου; Άσε με κάτω, άσε με κάτω καημένε! Ξέρεις πόσο καιρό έχουν να με φλερτάρουν; Χρόνια, για να μη σου πω αιώνες. Πολλούς... Γιατί να φοβούνται; Τι έχω; Όπλο ή καλάσνικοφ; Και κάνε μου τη χάρη μην ξαναπείς τα ντίβα και τα τέτοια. Ανατριχιάζω στο άκουσμά τους! Ντίβα, απόλυτη σταρ, μεγάλη. Απαπαπαπα!».