Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου 2010

ΣΙΣΣΥ ΧΡΗΣΤΙΔΟΥ..ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟ ΘΕΟ


Η 28χρονη παρουσιάστρια καλωσορίζει την καινούργια τηλεοπτική σεζόν μιλώντας στο People για τους άντρες της ζωης της, τη ματαιοδοξία της και όσα την κάνουν να αισθάνεται πως και φέτος θα είναι πραγματικά Μες Στην Καλή Χαρά!

Ξέρω ότι προσπαθείς να είσαι καλή μαμά, που λογικά συνεπάγεται ότι κάνεις αγώνα δρόμου για να τα καταφέρεις.
Αισθάνομαι ότι είμαι πολύ τυχερή, γιατί έχω μια οικογένεια που λατρεύω και κάθε μέρα ευχαριστώ τον Θεό γι’ αυτό. Η ευτυχής συγκυρία που επικρατεί στη ζωή μου είναι ότι και οι δύο εκπομπές μού αφήνουν χρόνο για να αφοσιώνομαι στο γιο μου. Στο πρωινό οι παρουσιαστές δεν συμμετέχουν ενεργά στο δημιουργικό κομμάτι και στον Αγρότη τα γυρίσματα έγιναν σε ελεγχόμενο χρόνο. Μόνο με το σπικάζ του ασχολούμαι κάθε εβδομάδα. Δίνω όλο τον ελεύθερο χρόνο μου στο παιδί μου και δεν νιώθω ότι το στερούμαι. Είναι τόσο υγιές αυτό που ζω, που έχω καταλήξει πως είναι ό,τι πιο υγιές έχω κάνει. Όσο για το τι είδους μαμά είμαι, θα σου πω ότι είμαι ίδια με τη μαμά μου! Όταν με βλέπει με τον Φίλιππο- Ραφαήλ, γελάει! Προσπαθώ να περνάω δημιουργικό χρόνο μαζί του και να φέρνω σε πέρας τις υποχρεώσεις μου όταν κοιμάται τα μεσημέρια και αργότερα το βράδυ.

Τελικά, έπειτα από τέσσερα χρόνια μαζί με τον Θοδωρή, πιστεύεις απόλυτα ότι έχεις βρει το άλλο σου μισό στο πρόσωπό του;
Δεν ξέρω αν πιστεύω στον όρο «το άλλο μου μισό». Θεωρώ, όμως, ότι είμαι πάρα πολύ τυχερή που ερωτεύτηκα τον καλύτερό μου φίλο. Είναι σημαντικό να γυρνάς το βράδυ και να τα λες όλα στον κολλητό σου. Πιστεύω ότι η φιλία, εκτός των άλλων, που έχουμε με τον Θοδωρή έχει κρατήσει δυνατή τη σχέση μας.

Έχουν υπάρξει στιγμές, ιδίως μετά την απόκτηση του παιδιού, που νιώθεις τόσο φορτωμένη, ώστε να αναπολείς της ζωή της εργένισσας;
Ποτέ! Δεν έκανα και καμιά τρελή ζωή όταν ήμουν εργένισσα, δεν ήταν τέτοιο το στιλ μου. Και επειδή έχει και ο Θοδωρής χρόνο, μεγαλώνουμε μαζί το παιδί μας. Τα έχουμε όλα μοιρασμένα και δεν μπουχτίζει κανένας από τους δυο μας.