Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

ΤΙ ΔΗΛΩΣΕ Η ΚΑΜΠΟΥΡΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΗΣ???

Η Δέσποινα Καμπούρη μετά και την πρεμιέρα της στη νέα της εκπομπή, μίλησε τόσο για την παρουσίαση του «Lifestyle» όσο και για τη μακρόχρονη συνεργασία της με τον Θέμο Αναστασιάδη. Η παρουσιάστρια ήταν καλεσμένη της Ελένης Μενεγάκη και αναφερόμενη στην πρεμιέρα της τόνισε: «Έτρεμα πριν ξεκινήσει το γύρισμα, δεν μου άρεσαν τα μαλλιά μου, αλλά μου είπαν πως πρέπει να βγω λαμπερή και εντυπωσιακή, οπότε "φούσκωσα" τα μαλλιά μου και βγήκα στο φακό».

Όσο για τη συνεργασία της με τον Θέμο Αναστασιάδη, δήλωσε: «Με τον Θέμο συνεργαζόμαστε 10 χρόνια περίπου. Ήταν πολύ δύσκολο για μένα να του πω για την πρόταση στο Alter. Το είπα, λοιπόν, πρώτα στον Βαγγέλη Περρή, με παρότρυνε και μου πρότεινε να το πω και στον Θέμο. Εκεί, ήταν τα δύσκολα. Ωστόσο, ο Θέμος ήταν αρκετά δεκτικός, μου είπε πως είναι στο πλάι μου και ότι πρέπει να προχωρήσω».

Η Δέσποινα Καμπούρη μίλησε και για τη σύντομη θητεία της ως οικοδέσποινα του «Πρωινού Καφέ»: «Ο "Πρωινός Καφές" ήταν κάτι ξαφνικό για μένα. Ήμουν άρρωστη, φοβισμένη, ενώ ο Γιώργος πολύ άνετος. Μου κρατούσε το χέρι σε όλη την εκπομπή. Είχα τρομερό άγχος. Βέβαια, ο "Καφές" ήταν για μένα φοβερό σχολείο».