Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

ΛΙΑΓΚΑΣ..ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΟΝΤΡΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ


Φίλοι ή εχθροί; Μόνο οι ίδιοι μπορούν να δώσουν αυτή την απάντηση. Ο λόγος για τον Γιώργο Λιάγκα και την Ελεονώρα Μελέτη. Ούτε μία, ούτε δυο αλλά δεκάδες είναι οι φορές που ο ένας πετά τα βέλη του στον άλλον, αλλά πάντα με το γάντι. Φαίνεται όμως πως ο Γιώργος Λιάγκας είναι έτοιμος να κάνει ένα βήμα πίσω, να ρίξει νερό στο κρασί του όπως λέμε. Μιλώντας σε γνωστό περιοδικό διευκρίνισε ότι αυτά που λέει για το πρόσωπο της Ελεονώρας Μελέτη είναι απλά πλακίτσα. “Κάνω μια χιουμοριστική εκπομπή στο ραδιόφωνο και κατά καιρούς έχω πει τα καλύτερα για την Μελέτη. Δεν καταλαβαίνω γιατί η ίδια στέκεται μόνο στα άσχημα, που, τονίζω, τα λέω για πλάκα. Εγώ δεν έχω κόντρα μαζί της”, δήλωσε ο δημοσιογράφος. Είναι σαν να λέμε “Άλλα λέει η θειά μου κι άλλα ακούν τα αυτιά μου”