Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

Ο ΘΕΟΧΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΝΙΔΗΣ ΣΤΗΝ EUROVISION

Μέσα σε δύο μήνες, από τότε που ξεκίνησε το Just the Two of Us, το fan club του 26χρονου Θεοχάρη δεκαπλασιάστηκε. Και σίγουρα αυτό δεν οφείλεται μόνο στη sexy του εμφάνιση.

Τελευταία συζητιέται το όνομά σου για τη Eurovision. Τραγουδάς, χορεύεις, μητρική σου γλώσσα είναι τα γερμανικά – θα ήσουν, πιθανόν, «ισχυρός» υποψήφιος για το φετινό διαγωνισμό στο Ντίσελντορφ. Αν σου προταθεί, θα δεχτείς;
Από μόνος μου δεν θα δεχόμουν να αναλάβω την ευθύνη μιας χώρας. Επειδή όμως τυχαίνει να γνωρίζω προσωπικά τον κύριο Καλημέρη, τον Φωκά Ευαγγελινό, τον Δημήτρη Κοντόπουλο, τον Ψινάκη και όλο το dream team της ΕΡΤ, αν με όλους αυτούς συμφωνούσαμε για το πώς θα φτάναμε στο καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, τότε ναι, βεβαίως, θα ήθελα να πάω.

Πώς προέκυψε η συνεργασία σου με τον Ηλία Ψινάκη;
Ο Ψινάκης ήταν κολλητός της μάνας μου και τον ξέρω από τότε που ήμουν 1 έτους. Όταν χώρισαν οι γονείς μου, ο Ψινάκης είχε πάρει το μέρος της μάνας μου. Τότε μάλιστα με εκνεύριζε γιατί ήταν προχωρημένος, έκανε μούρλες μαζί της –παρόλο που είχε καλές σχέσεις με τον πατέρα μου, ο οποίος είναι ακόμη δικηγόρος και φίλος του– και όλο αυτό μού φαινόταν περίεργο. Όταν άρχισα να δουλεύω ως ηθοποιός στην Αθήνα, χρειάστηκα τη βοήθειά του για ένα θέμα και μου την πρόσφερε με μεγάλη ευχαρίστηση. Έγινε και δικός μου φίλος τα τελευταία χρόνια και, όταν τον χρειάζομαι, είναι πάντα δίπλα μου. Σέβομαι την εμπειρία του, το ένστικτό του και γελάω πολύ με το χιούμορ του.