Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

Ο ΗΛΙΑΣ ΒΡΕΤΤΟΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΑΙ ΤΗ ΝΑΤΑΛΙΑ ΓΕΡΑΝΟΥ ...

Στην κάμερα της «Πρωινής Μελέτης» μίλησε ο Ηλίας Βρεττός για τη σχέση του με τη Ναταλία Γερμανού, το τραγούδι αλλά και την υποτιθέμενη κόντρα μεταξύ της Ναταλίας Γερμανού και της Σόφης Πασχάλη.

Για τα δημοσιεύματα σχετικά με την προσωπική του ζωή: «Εγώ είμαι ένας άνθρωπος που δεν έχω προσπαθήσει να προκαλέσω με την προσωπική μου ζωή ή κάποια σχέση. Από τότε που βγήκα με ρωτάνε και εγώ τους απαντάω ειλικρινά. (...) Όταν βγαίνεις σ’ αυτή τη θέση πρέπει να είσαι προετοιμασμένος. (...) Με τη Ναταλία ήμασταν φίλοι πολύ πριν βγάλω δισκογραφική δουλειά και συνεχίζουμε και τώρα όπου και με βοηθάει. (...) Όταν είχαν πρωτοβγεί τα δημοσιεύματα, είχα σαστίσει, δεν ήξερα πώς να ανταποκριθώ. Η Ναταλία, που ήταν συνηθισμένη, μου είπε πως έτσι θα είναι από εδώ και πέρα, πως πρέπει να το συνηθίσω».

Για την «κόντρα» Γερμανού-Πασχάλη: «Η Ναταλία δεν νομίζω πως σχολίαζε με το συγκεκριμένο θέμα (σ.σ είχε αναφερθεί αρνητικά στις γυμνάστριες και τους γυμναστές που γίνονται ξαφνικά dj, λίγες μέρες αφότου η Σόφη είχε παίξει μουσική σε κλαμπ και ενώ οι φήμες ήθελαν την τελευταία ζευγάρι με τον Ηλία). Ξέρω πως έχει μία πολύ συγκεκριμένη αντίληψη, ότι ο καθένας πρέπει να είναι στο χώρο του. Σ’ εκείνη τη δήλωση αυτό εξέφραζε, δεν είχε κάποιο συγκεκριμένο παράδειγμα στο μυαλό της».

Για την πρώτη του επαφή με το τραγούδι: «Δεν είχα στο μυαλό μου να γίνω ποτέ τραγουδιστής. Έκανα πρωταθλητισμό στο πόλο, ήμουν και καλός μαθητής και έτσι πέρασα στο πανεπιστήμιο. Στο 3ο έτος που με έβλεπε η μητέρα μου να βασανίζομαι με την κιθάρα μου, έκανε κρυφά τη δήλωση για το Eurostar από όπου θα έβγαινε και ο εκπρόσωπος στη Eurovision, εκεί γνώρισα τον άνθρωπο που με βοήθησε να ξεκινήσουν όλα».