Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010

ΜΠΕΚΑΤΩΡΟΥ..ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΝΙΚΗΤΡΙΑ!!!

Έξω από το στούντιο της εκπομπής της Μαρίας Μπεκατώρου βρέθηκε η κάμερα της «Πρωινής Μελέτης» και μίλησε με την παρουσιάστρια για τον σημερινό special καλεσμένο της εκπομπής της, τον Γιώργο Καπουτζίδη, αλλά και το «Just The Two Of Us».

Για τον Γιώργο Καπουτζίδη: «Είμαι πολύ χαρούμενη. Ήξερα πως θα έρθει γιατί ο Γιώργος είναι πολύ τίμιος άνθρωπος και ό,τι και να πει το κάνει».

Για το «Just The Two Of Us»: «Όταν πήρα τα δεκάρια χάρηκα και χοροπηδούσα και σκεφτόμουν ότι μπορεί και να μην το ξαναδώ (..) Εγώ πήγα στο παιχνίδι για την εμπειρία, πίστευα πως θα μείνω σε ένα δύο επεισόδια. Το ότι έχω φτάσει στους 4 για μένα είναι πολύ σημαντικό- μέσα μου αισθάνομαι νικήτρια. Και τώρα να φύγω νικήτρια νιώθω».

Για τους καλεσμένους της εκπομπής της: «Όλοι οι κριτές και οι παίκτες θα έρθουν. Δεν τους το ζητάω εγώ μόνοι τους το λένε. Τώρα περνάμε μία τέτοια φάση».