Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

Η ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ ΤΣΙΜΤΣΙΛΗ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ....

Στην εκπομπή «Πρωινό Mou» ήταν καλεσμένη η Σταματίνα Τσιμτσιλή σήμερα το πρωί (η εκπομπή ήταν μαγνητοσκοπημένη) και μίλησε για τις φοβίες της, το γάμο, την πιθανότητα ενός παιδιού αλλά και τις πλαστικές επεμβάσεις.

Για τις παιδικές της φοβίες: «Μικρή είχα ένα θέμα ψυχολογικό. Φοβόμουν να κοιμηθώ το βράδυ... ότι μπορεί κάτι να γίνει. Είχα μία φοβία σαν παιδάκι. (...) Τα πρώτα χρόνια που έμεινα μόνη μου στο σπίτι, άκουγα έναν θόρυβο και έκανα σενάρια».

Για τη σχέση της με τον Θέμη Σοφό: «Με τον Θέμη είμαστε 11 μήνες. Θεωρώ πως εμείς οι γυναίκες έπειτα από μία ηλικία και κάποιες εμπειρίες ξέρουμε τι είναι αυτό που ψάχνουμε. Από τον πρώτο μήνα σε αυτόν τον άνδρα έβλεπα στοιχεία που ήθελα να έχει ο άνδρας που θέλω να είναι στο πλευρό μου. (...) Γίνανε όλα πολύ γρήγορα αν το δεις απ’ έξω, αλλά για εμάς που το ζούμε, όλα έγιναν κανονικά. Πιστεύω πως ήξερε ότι θα του πω "ναι" στην πρόταση γάμου. Περίμενα πως θα το πει λίγο αργότερα, πάνω στο χρόνο. (...) Όταν μου έκανε πρόταση γάμου έκλαψα. (...) Έχουμε κλείσει το χώρο όπου θα γίνει ο γάμος και το τραπέζι μετά. (...) Νυφικό δεν έχω βρει και δεν θα το κουράσω και πολύ — ξέρω περίπου τι θέλω, θέλω να είναι ρομαντικό».

Για τις φωτογραφίες που έχουν κυκλοφορήσει: «Αυτή η ιστορία με τους παπαράτσι... Δεν έχω να κρύψω κάτι, ειδικά από την πρώτη μέρα με τον Θέμη. Απλά επειδή δεν του αρέσει να βγαίνει να μιλάει δημόσια για τη δική του δουλειά. Ήταν πολύ περίεργο για εκείνον η πρώτη φωτογραφία που κυκλοφορούσε με την κοπέλα του να είναι με μαγιό και να δίνει ένα παθιασμένο φιλί μέσα στη θάλασσα».

Για το εάν θέλει σύντομα παιδί: «Γενικά έχουμε πει πως πρώτα ο Θεός... αλλά ναι. Δεν έχουμε βάλει όμως πρόγραμμα. Νιώθω πως είμαι έτοιμη να μείνω έγκυος αλλά μέσα μου νιώθω ένα μικρό φόβο».

Για το αν ζηλεύει: «Ζηλεύω, πολύ. Ο Θέμης είναι πιο ψύχραιμος στις αντιδράσεις του. Τόσο πολύ που μερικές φορές με θυμώνει γιατί δεν μου δίνει το δικαίωμα να εκραγώ. (..) Κάτι κατινιές, να κοιτάξω κινητό δεν κάνω. Μία φορά το είχα προσπαθήσει, δεν ήξερα καλά το κινητό και με έπιασαν. Αισθάνθηκα τόσο ντροπιασμένη και είπα πως δεν θα το ξανακάνω».

Για το αν θα έκανε πλαστική: «Αγχώνομαι για το χρόνο που περνάει. Θα έκανα πλαστική επέμβαση. Θεωρώ πως ότι κάνεις για να βελτιώσεις την εμφάνισή σου δεν είναι μεμπτό».

Για την εκπομπή που παρουσιάζει: «Μου φαίνεται δύσκολο γιατί είναι πολλές ώρες το πρωί η σύσκεψη, το απόγευμα πάλι σύσκεψη και η ίδια η εκπομπή. Δεν κρύβω το ότι είναι πολύ δύσκολη ζώνη και αυτό σε κουράζει παραπάνω. (..) Θεωρώ πως είναι ένα τρίωρο όπου μπορείς να δείξεις τον εαυτό σου, επικαιρότητα — γενικά μπορείς να παίξεις μπάλα».