Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

Η ΔΩΡΟΘΕΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΝΕΓΑΚΗ...

Η 36χρονη ηθοποιός, πρώην σύντροφος του Μάκη Παντζόπουλου, μιλάει αποκλειστικά στο PEOPLE για τη συνάντησή της με την Ελένη Μενεγάκη.

Όταν σου το πρότειναν, δεν πέρασε από το μυαλό σου πώς μπορεί να το σχολιάσει ο κόσμος αφού εσείς οι δύο έχετε ένα κοινό σημείο, τον Μάκη Παντζόπουλο;
Με πήραν τηλέφωνο από την εκπομπή πριν από δύο μήνες, όταν ήμουν στην Πούλια, στη Νότια Ιταλία, και γύριζα την ταινία. Ούτε που πήγε εκεί το μυαλό μου. Όταν τελείωσαν τα γυρίσματα και μου ξαναήρθε η πρόσκληση, είπα γιατί να μην το κάνω; Έχω καιρό να έρθω στην Ελλάδα, είχα τελειώσει τα γυρίσματα, αισθανόμουν γενικότερα ωραία, και η Ελένη θέλει πολύ να πάω. Δεν σκέφτηκα καθόλου τον Μάκη Παντζόπουλο όταν με κάλεσαν στον Καφέ με την Ελένη.


Δεν έλειψαν τα σχόλια ότι σε κάλεσε γιατί μαζί θα κάνετε υψηλά νούμερα.
Το πιο αστείο είναι ότι κάποια δημοσιογράφος μού είπε πως περίμεναν να μαλλιοτραβηχτούμε! Μα τι είναι όλα αυτά; Ποια θα μαλλιοτραβούσε την άλλη; Ότι τα media πρέπει να δημιουργούν μια ιστορία γιατί έτσι δουλεύει το σύστημα, είναι λογικό και έξυπνο. Το θέμα είναι ότι εγώ –ούτως ή άλλως– έχω πάει στην Ελένη πολλές φορές και όσο ήμουν στην Ελλάδα δεν πήγαινα σε άλλη εκπομπή. Την ξέρω
καλά και γνωρίζω πως όταν καθίσω στον καναπέ της νιώθω ασφαλής και ξέρω τι να περιμένω. Επίσης, μου αρέσουν οι συνεργάτες της και τους εμπιστεύομαι. Το ότι μπορεί ο κόσμος να δει ή όχι την εκπομπή επειδή θα είμαι εγώ εκεί, τι θα μπορούσε πραγματικά να αλλάξει; Με κάθε καλό καλεσμένο, η Ελένη κάνει νούμερα. Και το βρήκα λογικό να με καλέσει, γιατί είχα καιρό να εμφανιστώ και πολλά πράγματα να πω γενικότερα.


Σε ρώτησε αν είσαι καλά; Εσύ δεν τη ρώτησες, αφού έχετε καλή σχέση, αν είναι ευτυχισμένη με τον Μάκη Παντζόπουλο;
Δεν θα σου κρύψω ότι τη ρώτησα και μου είπε ότι είναι πολύ ευτυχισμένη στην προσωπική της ζωή. Μου είπε ότι πραγματικά είναι πολύ καλά.