Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

ΜΠΕΓΝΗΣ+ΤΡΙΠΗ ..ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΙ

"Δεν είμαστε ερωτευμένοι"

Μπορεί φέτος στο Rex να υποδύονται τους κατασκόπους, αλλά στην προσωπική τους ζωή δεν το εφαρμόζουν καθόλου. Η Τάνια Τρύπη, που απολαμβάνει τη ζωή με τις δύο κόρες της, εξηγεί ότι δεν της λείπει μια καινούγρια σχέση, ενώ ο Μέμος Μπεγνής δεν κρύβει ότι θέλει να ερωτευτεί.

Τι θεωρείς σουπίδια στην ελληνική τηλεόραση;
Τάνια: Όλα αυτά τα reality games με τους γαμπρούς και τις νύφες, τους αγρότες και τις πεθερές. Δεν νομίζω ότι έχουμε ανάγκη από τέτοιου είδους τηλεοπτικά προγράμματα. Δεν μπορεί από τη μία να βλέπουμε το Νησί και από την άλλη το Big Brother. Δεν ξέρω τι θα γίνει στο μέλλον, γιατί λόγω κρίσης είναι απρόβλεπτα τα πράγματα, αλλά δεν θέλω να βλέπω προγράμματα που με υποτιμούν.

Πως θα αντιδρούσατε αν σας έκαναν πρόταση από το Just the 2 of us;
Μέμος: Θα ήταν ανώφελο να έκαναν μια τέτοια πρόταση, γιατί έχω δηλώσει τη δυσαρέσκειά μου γι' αυτού του είδους τις εκπομπές.
Τάνια: Μου έκαναν πρόταση και για το Just the 2 of us αλλά και για το Danxing with the stars, αλλά αρνήθηκα, γιατί ακόμα κι αν υπάρχει φιλανθρωπικός σκοπός, πίσω απ' όλα αυτά χάνεται, έτσι όπως μαλλιοτραβιούνται. Πιστεύω ότι υπήρχε μια πολύ καλύτερη πρόθεση στην αρχή, αλλά τελικά το χρησιμοποιεί ο καθένας για τη προσωπική του προβολή.

Είστε ερωτευμένοι αυτή τη περίοδο;
Τάνια: Όχι. Ακολουθώ έναν μοναχικό δρόμο, εδώ και ακρετό καιρό, αλλά αυτό είναι κάτις που με εκφράζει αυτό το διάστημα. Δεν μου λείπει μια σχέση. Είμαι μια χαρά. Είμαι πολύ ισορροπημένη και αυτό είναι κάτι που έγινε μέσα από πρωσοπική δουλειά με τον εαυτό μου. Όταν υπάρχει αυτογνωσία και αυτοσαρκασμός, τότε μπορείς να βρεις λύση για τα πάντα. Πολλές φορές παίρνουμε τα πράγματα πολύ πιο σοβαρά απ' ό,τι είναι. Η ζωή θέλει χιούμορ για να την αντιμετωπίσεις.
Μέμος: Όχι, είμαι μόνος μου. Θα ήθελα να ερωτευτώ.