Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

Ο ΝΙΚΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟΣΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥ ΖΩΗ !!!

Ο Νίκος Οικονομόπουλος μίλησε για την προσωπική του ζωή, για την οικογένειά του και πότε ο ίδιος θα κάνει την δική του οικογένεια. «Η οικογένειά μου ήταν δίπλα μου, καθώς πάντα τους άρεσε να με βλέπουν να τραγουδάω και χαίρονταν για μένα. Ξέρετε προέρχομαι από μουσική οικογένεια, διότι τραγουδούσαν η γιαγιά και ο παππούς μου και προφανώς φέρω τα γονίδιά τους». Είπε χαρακτηριστικά ο τραγουδιστής. Μάλιστα τόνισε πως έχει τρελή αδυναμία στη γιαγιά του.
Ο Νίκος αποκάλυψε ότι: «Είμαι πολύ σπιτόγατος και δεν βγαίνω σχεδόν καθόλου. Μου αρέσει να κάθομαι στο σπίτι μου το βράδυ και να βλέπω ταινίες…»
Όσο για το αν του αρέσει να κάνει το πρώτο βήμα η γυναίκα στη σχέση είπε: «Είμαι πουριτανός, πολύ παραδοσιακός, αλλά δεν θα είχα πρόβλημα να έκανε το πρώτο βήμα η γυναίκα. Δεν θεωρώ απαραίτητο ότι πρέπει να το κάνει πάντα ο άνδρας. Μπορεί να το κάνει και η γυναίκα. Πού ξέρετε; Μπορεί να είναι και καλύτερο!» Όσο για το αν σκέφτεται να δημιουργήσει δικιά του οικογένεια: «Μου αρέσει πάρα πολύ η οικογένεια και θεωρώ πως μέσα στα επόμενα χρόνια θα μου συμβεί». Πηγή:Hello