Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

Η ΝΑΝΤΙΑ ΜΠΟΥΛΕ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΗΣ

Καλεσμένη του Πέτρου Κωστόπουλου στο «Βράδυ» της Πέμπτης ήταν η η Νάντια Μπουλέ η οποία απέδειξε πως πέρα από την παρουσίαση κατέχει και το τραγούδι, καθώς μίλησε και για τη σχέση της με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου και για όσα έχουν γραφτεί τον τελευταίο καιρό στον Τύπο για εκείνη.

Για το αν μαγειρεύει: «Ξέρω να μαγειρεύω και ίσως είναι η μοναδική δουλειά στο σπίτι που μου αρέσει. Μαγειρεύω σχεδόν σε καθημερινή βάση. Τώρα μένω μόνη στο σπίτι, η οικογένειά μου είναι μακριά και έτσι πρέπει και για λόγους επιβίωσης να μαγειρεύω».

Για τα προσωπικά της: «Προσπαθώ να μην μιλάω για τα προσωπικά μου γιατί με ρωτάνε μόνο γι αυτά τα θέματα. Δεν έχω άλλα πράγματα με ενδιαφέρον στην ζωή μου;».

Για το αν έχει μάθει πράγματα από την ζωή: «Τώρα αρχίζω και ψήνομαι στην ζωή. Είμαι ακόμα στο bachelor, δεν είμαι στο μεταπτυχιακό, και αυτό έχει να κάνει πως άρχισα να δουλεύω από πολύ μικρή παράλληλα με την σχολή».

Για το αν θα έκανε one night stand: «Εμένα σαν Νάντια που δεν ξέρω έναν άνθρωπο, δεν ξέρω πως σκέφτεται, τα πιστεύω του, από την πρώτη στιμή που θα τον δω μου είναι δύσκολο να του πω "ναι ωραία άντε πάμε". Δεν μπορώ».

Για όσα ακούστηκαν στον Τύπο για εκείνη και τον Αρναούτογλου: «Όλα όσα έχουν παίξει στα κανάλια είναι αναπαραγωγή όσων έχουν γραφεί στον Τύπο. Αυτό που συζητάμε και κάνουμε πλάκα με τους φίλους μου είναι πως αν πιστεύουν όσα γράφονται ο κόσμος θα πιστεύει πως είμαι η «Εθνική Υστέρω». Που μπορώ να τα βρω όλα αυτά τα νεύρα;».

Για όσα είπε ο Αρναούτογλου για εκείνη στον Πέτρο Κωστόπουλο: «Ήταν πολύ γλυκά όσα είχε πει για μένα στην εκπομπή και νομίζω πως έχει να κάνει κυρίως μετα σχόλια που έχουμε ακούσει κατα καιρούς. Έχει κυρίως να κάνει με το ότι, όταν υπάρχει ένας άνδρας γνωστός και μία κοπέλα, το βάρος πέφτει κυρίως στην κοπέλα. Αισθάνεσαι κάποιες στιγμές πως προσπαθούν να σου κολλήσουν με το ζόρι, με το στανιό έναν τίτλο. Ένας από τους τίτλους ίσως είναι «η παρμένη». Αυτό όμως δεν με ενοχλεί τόσο όσο όταν πηγαίνει στο επαγγελματικό επίπεδο».

Για το αν κάνει λάθη: «Κάνω πάρα πολλά λάθη και τα πληρώνω πολύ ακριβά».

Για το αν έχει σχέση με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου: «Όλα καλά».