Κυριακή 9 Μαρτίου 2014

Ο Λεωνίδας καλφαγιαννης μιλάει για την προσωπική ζωή του !

Ο Λεωνίδας Καλφαγιάννης μίλησε στο "Like" για τον ρόλο του στο "Kάτω Παρτάλι" τον τίτλο του "ζεν πρεμιέ" που του αποδίδουν, τις σχέσεις του, τον γάμο και παραδέχτηκε ότι έχει φύγει πολλές φορές από μία σχέση, αφού το "αντίο" είναι η αγαπημένη του λέξη.   Στο «Κάτω Παρτάλι», εμφανίζεται συνεχώς χωρίς μπλουζάκι, υιοθετώντας μία σέξι εικόνα, ενώ ήδη του έχουν αποδώσει τον τίτλο του «ζεν πρεμιέ». Πώς αισθάνεται ο ίδιος με αυτό; «Η ημίγυμνη παρουσία μου στο σίριαλ είναι για μένα πολύ περίεργη. Το έχω συζητήσει με τον σεναριογράφο και δημιουργό της σειράς, Θοδωρή Πετρόπουλο, και εξαρχής με έχει καθησυχάσει λέγοντάς μου πως υπάρχει λόγος που γίνεται αυτό. Όσο για το σέξι, εγώ δεν θεωρώ τον εαυτό μου καθόλου σέξι. Θεωρώ ότι είμαι ένας ηθοποιός που ερμηνεύει τον ρόλο που του έχουν δώσει».   Σήμερα ο ίδιος είναι 32 ετών. Σκέφτεται καθόλου τον γάμο; «Ο γάμος είναι κάτι που δεν με αφορά καθόλου. Δεν με κερδίζουν οι τελετές ούτε τα φτιαχτά μυστήρια. Για μένα ο λόγος δύο ανθρώπων μπορεί να είναι γάμος και αυτό που νιώθουν ο ένας για τον άλλο να αποτελεί ένα μυστήριο, να έχει ιερότητα. Όταν υπάρχει κάτι τέτοιο και μόνο μία κλωστή στο δάχτυλό μας και μόνο ένα χαμόγελο στον ουρανό μπορεί να προσδιορίσει την αιώνια σχέση μας στη διάρκεια της κοινής μας ζωής».   Όσο για τους λόγους που τελείωσε η μεγαλύτερη σχέση του, που κράτησε πέντε χρόνια: «Γιατί απλά δεν υπήρχε άλλη εξέλιξη. Όταν κάνεις σχέση με έναν άνθρωπο, δεν πρέπει να τον περιορίζεις. Χρειάζεται να τον αγαπάς για αυτό που είναι, να σε αγαπάει, να συμπλέει μαζί σου, και η πορεία σας να εξελίσσεται προς το καλύτερο. Όταν κάτι τελματώνει, πρέπει να φεύγεις. Αλλιώς θα σκλαβωθείς. Επίσης δεν πιστεύω ότι ψάχνουμε το άλλο μας μισό. Οι άνθρωποι πρέπει να είμαστε ολόκληροι και έτσι πρέπει να μπαίνουμε σε μία σχέση. Σαν συνοδοιπόροι και όχι για να καλύψει ο ένας τις ανάγκες του άλλου».   Ακόμη παραδέχτηκε ότι η λέξη «αντίο» είναι η αγαπημένη του. «Το “αντίο” το λέει αυτός που αγαπάει πάντα πιο πολύ. Γιατί αυτός που αγαπάει είναι έτοιμος να αναλάβει το βαρύ φορτίο του “φεύγω” και να το κουβαλάει σε όλη του τη ζωή. Το “αντίο” είναι η αγαπημένη μου λέξη, φέρνει τον καρπό του καινούργιου. Πολλές φορές είναι που έχω αναζητήσει το καινούργιο, το άλλο, το διαφορετικό, άρα πολλά ήταν και τα “αντίο” μου».