Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

Η Βίκυ Σταυροπούλου και ο Λεωνίδας Καλφαγιαννης μιλάνε για το κάτω παρταλι..

Η Βίκυ Σταυροπούλου, αναμφισβήτητα από τις καλύτερες κωμικούς της γενιάς της, κι ο τάχιστα ανερχόμενος Λεωνίδας Καλφαγιάννης ανήκουν στην απόλυτη dream team της κωμικής σειράς «Κάτω Παρτάλι» που αποτελεί τον μεγαλύτερο φετινό άσο του Mega και «χτυπάει» κόκκινο σε τηλεθεάσεις. Οι δυο τους, σε μια μικρή ανάπαυλα των εντατικών γυρισμάτων, μιλούν για τη σειρά, για τις επιθέσεις που δέχεται, για το σεναριογράφο της, Λευτέρη Παπαπέτρου, αλλά και για τις ανατροπές που μας περιμένουν.   ΒΙΚΥ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ   Η Μοσχούλα είναι ένας διαφορετικός ρόλος απ’ αυτούς που έχετε παίξει ως σήμερα. Πείτε μας, τι σας κέντρισε καλλιτεχνικά σ’ αυτόν; Η Μοσχούλα είναι ένας ρόλος που νιώθω ότι τον ξέρω αλλά ταυτόχρονα έχω και την πληροφορία ότι δεν τον ξέρω. Είναι αυτό που δείχνει; Κρύβει πολύ περισσότερα πράγματα; Είναι πολύ γοητευτικό για μένα αυτό το παιχνίδι. Προς το παρόν παίζω τη Μοσχούλα που πρέπει να γνωρίσουν οι τηλεθεατές στα πρώτα επεισόδια. Στην πορεία ανοίγω ένα - ένα τα χαρτιά μου. Διασκεδάζω πολύ γιατί με πιάνουν φανατικοί τηλεθεατές (από το πρώτο επεισόδιο) και μου υποδεικνύουν πώς να κάνω την προφορά σε «χωριάτικες» λέξεις. Πώς να τους εξηγήσω ότι η οδηγία που έχω είναι ότι η Μοσχούλα έτσι τα μιλάει τα κατωπαρταλιώτικα για κάποιο λόγο.   Πολύς λόγος έχει γίνει για το περίφημο κλουβί που φοράτε στο κεφάλι σας. Πού παραπέμπει και ποιο μυστικό κρύβεται πίσω από αυτό; Το ξέρετε ή σας κρατάει και σας σε αγωνία ο σεναριογράφος; Ξέρω ό,τι ξέρετε, πιθανότατα να ξέρετε και περισσότερα από μένα ανάλογα με τις άκρες που έχετε. Χαίρομαι πάντως γιατί η αρχική ιδέα ήταν να έχω στο κεφάλι μια γυάλα με χρυσόψαρο. Εντάξει, πλάκα κάνω! (γέλια)   Η σειρά τρέλανε τα μηχανάκια της AGB από την πρεμιέρα της και τα νούμερα αυξάνονται. Σας γεμίζει με χαρά η τόσο θερμή υποδοχή; Πείτε με υπερβολικά αισιόδοξη, πείτε με τρελή αλλά εγώ την περίμενα αυτή την επιτυχία. Την ψυλλιάστηκα όταν διάβασα το σενάριο και τη θεώρησα σίγουρη όταν έκλεισαν οι συντελεστές, ηθοποιοί και συνεργάτες. Ήμουν πολύ σίγουρη ότι ο κόσμος θα μπει στην τρέλα αυτής της σειράς όπως μπήκα κι εγώ και ήθελα οπωσδήποτε να συμμετέχω ακόμα και μ’ ένα ρόλο που δεν είναι εκ πρώτης όψεως πρωταγωνιστικός (σημειώστε το «εκ πρώτης όψεως» και θα με θυμηθείτε).   Από την πρεμιέρα άρχισαν πυρά και βιτριολικές κριτικές για το σενάριο -που, όπως γράφτηκε, δεν έχει τη δυναμική των «Εγκλημάτων» αλλά και του «Είσαι το ταίρι μου»- και για τη διανομή, με σχόλια τύπου «κάποια ηθοποιός παίζει σαν να έχει τελειώσει τη σχολή Ντενίση». Πώς απαντάτε σε όλα αυτά; Δεν έχω ν’ απαντήσω τίποτα γιατί ακούω μόνο τα σχόλια των απλών θεατών, των ανθρώπων που έρχονται στο καμαρίνι και παραμιλούν για το «Κάτω Παρτάλι», των Περιστεριωτών που με σταματούν στο δρόμο, στο σούπερ μάρκετ και μου δείχνουν τη χαρά τους. Όλα τ’ άλλα τα ακούω βερεσέ. Αν το σχόλιο απευθύνεται σ’ εμένα, να πληροφορήσω τους βιτριολικούς ότι έχω τελειώσει (και είναι μεγάλη μου τιμή) τη σχολή του Γιώργου Κιμούλη. Επίσης, στη σχολή της φίλης μου, Μιμής Ντενίση, έχουν διδάξει κορυφαίοι ηθοποιοί όπως ο Δημήτρης Καταλειφός (που είναι και φαν του «Παρταλιού»!).     ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΚΑΛΦΑΓΙΑΝΝΗΣ   Από τα πρώτα κιόλας επεισόδια που είδαμε, ο ρόλος σας θεωρήθηκε απ’ τα ατού της συγκεκριμένης δουλειάς. Πιστεύατε από την αρχή στη δύναμή της. Έχει να κάνει και με το ότι σας έχει δοθεί γερό πάτημα απ’ τον τρόπο που γράφτηκε ο ρόλος! Η γραφή του Λευτέρη Παπαπέτρου δεν σου αφήνει πολλά περιθώρια να αποτύχεις στην προσέγγιση, αφού ο ίδιος έχει σκεφτεί τα πάντα πριν από σένα για σένα. Όλοι οι ρόλοι, χωρίς καμία εξαίρεση και στη σύνθεσή τους, αποτελούν ατού γι’ αυτήν τη δουλειά.   Αυτός ο παράφορος έρωτας που ζείτε θα προχωρήσει; Νομίζω πως από την αρχή δεν το κρύψαμε. Το θέμα είναι όμως πού θα καταλήξει αφού όπως καθετί παράφορο έχει και ανεξέλεγκτες προεκτάσεις. Ο έρωτάς μου με τη Βίβιαν δεν μπορεί να ξεφύγει πολύ από το γνωστό στόρι πλούσιας - φτωχού που στην προκειμένη περίπτωση και μέχρι τώρα είναι πρωτευουσιάνας και χωριάτη ενώ αργότερα το δίπολο αυτό μπορεί και να αλλάξει. Κρύβουν εκπλήξεις οι σχέσεις των ανθρώπων, πολύ περισσότερο των ανθρώπων στο «Κάτω Παρτάλι»!   Κάποιοι έριξαν «πυρά» στη σειρά σας από το πρώτο κιόλας επεισόδιο. Σας ενόχλησε αυτό; Είναι λογικό και προσωπικά θα έλεγα θεμιτό αφού μετά από τόσα χρόνια μια ελληνική σειρά κάνει την εμφάνισή της -όχι μεταφορά ξένου φόρματ ούτε καθημερινό- και όλοι θα έσπευδαν να τη δουν και να την κρίνουν. Καλό είναι για μένα να τονίζονται οι ατέλειες και όχι να λέγονται τα καλά, έστω και αν ήταν υπερβολικά κάποια πράγματα που γράφτηκαν ή ακούστηκαν. Μας κάνει όλους τους συντελεστές να εντοπίσουμε τα όποια λάθη μας πιο εύκολα και να βελτιωθούμε. Και στην τελική προτιμώ αρχικά τη δυσπιστία και στη συνέχεια τη δικαίωση παρά τους πρόσκαιρους διθυράμβους και την απογοήτευση που συνήθως ακολουθεί.     Περισσότερα στο HELLO! που κυκλοφορεί