Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014

Ο Βρεττός μιλάει για τον γαμο του με την Άραβανη!

Ο Ηλίας Βρεττός μίλησε στο ένθετο «Thema People» τόσο για τον έρωτά του με την Ευαγγελία Αραβανή, όσο και για τον επικείμενο γάμο του με την πρώην Σταρ Ελλάς.    Για τη σχέση του με την Ευαγγελία Αραβανή, ο γνωστός τραγουδιστής παραδέχτηκε:  «Είμαι καλά, είμαι σε μια σοβαρή σχέση, ίσως και σε μια σχέση ζωής. Είναι επικίνδυνο ειδικά στο ξεκίνημα μια σχέση να προβάλλεται τόσο από τα Μέσα. Μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα… [...] Για μένα υπήρξε το καλύτερο crash test αυτής της σχέσης. Ανέκαθεν ήμουν σχεσάκιας. Θέλω να μοιράζομαι τη ζωή μου. Δεν μου αρέσει η μοναξιά. Θέλω να υπάρχει μια αγκαλιά όταν γυρίζω σπίτι».   Μάλιστα, ο Ηλίας Βρεττός δεν δίστασε να απαντήσει ευθέως στα δημοσιεύματα που τον θέλουν να είναι ένα βήμα πριν τον γάμο με τη σύντροφό του: «Αν παντρευτώ; Θα το κάνω με μια γυναίκα που είμαι ερωτευμένος πολύ και με την Ευαγγελία είμαι. Δίπλα της νιώθω ασφάλεια και σιγουριά. Ο γάμος δεν θέλω να έρθει ως φυσική συνέπεια μετά από χρόνια συγκατοίκησης… Μάλλον θα γίνει “άλλος άνθρωπος” (σ.σ. όπως η νέα του δισκογραφική δουλειά) που φοράει βέρα στο δεξί».