Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

Η Τζόυς Ευείδη μιλάει για όλα..

Η Τζόυς Ευείδη σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό «Λοιπόν» μίλησε για την εξωτερική της εμφάνιση, τη «μάχη» με την εικόνα της στην τηλεόραση, ενώ έκανε και τα δικά της, αιχμηρά σχόλια για το lifestyle στο χώρο των media.   Πώς σχολίασε η ίδια την κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα αλλά και το «σύστημα» του lifestyle στον χώρο των media; «Βλέπω την κατάσταση απελπιστική. Δεν βλέπω να "ανοίγει", το ελπίζω. Το μόνο παρήγορο είναι ότι ο κόσμος στήριξε πολύ φέτος τα θέατρα, το είχε ανάγκη, γιατί έχει φτωχύνει πολύ και η τηλεόραση. Ο κόσμος έχει ανάγκη να δει κάτι πιο πνευματικό, γιατί η τηλεόραση πάσχει πάρα πολύ από πνευματικότητα, είναι όλα πολύ αγοραία και πρώτου επιπέδου. Ψωμί, τυρί δεν έχουμε και το lifestyle ακόμα μας κυνηγάει, δεν το βάζει κάτω. Δεν μπορώ, θα ξεράσω. Έλεος! Βαρέθηκα να τα βλέπω και να τα ακούω, όλο αυτό το καλιαρντό, τη φτηνιαδούρα, δεν μπορώ τη μια εκπομπή αναπαραγωγή της άλλης. Φτάνει», είπε χαρακτηριστικά η γνωστή ηθοποιός.   Σχετικά με την εξωτερική της εμφάνιση και την εικόνα της στην τηλεόραση, η Τζόυς Ευείδη ανέφερε: «Πότε παίρνω, πότε χάνω κιλά. Έτσι κι αλλιώς, όσο και να αδυνατίσεις, η βρωμοτηλεόραση σε βγάζει "μπόγο"! Είχα μεγάλο πρόβλημα πάντα, γιατί δεν πίστευα ότι μου αντιστοιχεί αυτό το χάλια που είναι η εικόνα μου, πίστευα ότι μου αντιστοιχεί κάτι καλύτερο σύμφωνα με τον ψυχικό μου κόσμο. Η τηλεόραση παχαίνει. [...] Μπορεί να μην είμαι μία από τις γυναίκες που φρόντιζαν τη γραμμή τους πάντα και είναι αυτό το πρόβλημά τους, αλλά όχι ότι δεν με χαλάει κιόλας. Ναι, αλλά μετά λες κάποια στιγμή "Άι στο καλό" και κατεβάζεις τον αγλέορα. Με στεναχωρεί άμα βλέπω την εικόνα μου πολύ αλλοιωμένη, δεν είναι ευχάριστο. Δεν θα κάνω την καριέρα της ωραίας στα πίσω πίσω, δεν την έκανα όταν ήμουν μικρή, θα την κάνω τώρα;».