Κυριακή 9 Μαρτίου 2014

Μυστικά ομορφιάς από την Κ.Καινούργιου!

Η Κατερίνα Καινούργιου μίλησε στο περιοδικό «Like» για το πώς αποφάσισε να ασχοληθεί με τη Μόδα, μίλησε για το στιλ και τις ενδυματολογικές της επιλογές, δεν δίστασε να παραδεχτεί τα μυστικά της ομορφιάς στης, ενώ, τέλος, ξεχώρισε τρεις κορυφαίες για το στιλ τους Ελληνίδες.   «Όταν μπήκα στην εφηβεία και άρχισα να μεγαλώνω, άρχισα να βλέπω τα πράγματα διαφορετικά και να με απασχολούν πολύ τα γυναικεία θέματα. Διάβαζα περιοδικά, έβλεπα αντίστοιχες εκπομπές και ερευνούσα τα πάντα περί μόδας» εξήγησε η blogger του Yupiii σχετικά με την αγάπη της για τη Μόδα. Ωστόσο η ίδια δεν δίστασε να παραδεχθεί πως στο παρελθόν δεν ήταν καθόλου στιλάτη: «Ναι, αυτό ισχύει! Γιατί ως παιδί και ως μαθήτρια με ενδιέφερε να σπουδάσω δημοσιογραφία. Οπότε δεν με ενδιέφερε το τι θα φορέσω και το να είμαι στιλάτη. Αυτό άρχισε να αλλάζει όταν μπήκα στο πανεπιστήμιο. Με απασχολούσε πολύ απ' ό,τι παλιότερα. Ενδιαφερόμουν για το τι θα βάλω, πώς θα κάνω τα μαλλιά μου και γενικώς ήθελα να δείχνω όμορφη και θηλυκή».   Σήμερα τι θέλει να προσέχουν επάνω της οι άντρες; «Όταν βρίσκομαι σε sexy mood, προτιμώ πάντα το little black dress. Και, εφόσον είναι μίνι, προτιμώ να είναι κλειστό από πάνω. Ψηλοτάκουνες γόβες, ένα ωραίο μακιγιάζ και για μένα αυτό είναι το καλύτερο outfit για μία sexy εμφάνιση».   Ακόμη, η γνωστή παρουσιάστρια και blogger του Yupiii δεν δίστασε να αποκαλύψει τα μυστικά της ομορφιάς της: «Η αλήθεια είναι ότι είμαι από τις τυχερές και δεν έχω αντιμετωπίσει ιδιαίτερα προβλήματα με την επιδερμίδα μου -αν εξαιρέσεις βέβαια την ακμή που είχα στην εφηβεία μου. Το μυστικό μου είναι πολύ καλό ντεμακιγιάζ και φαρμακευτικές κρέμες προσώπου».   Στη συνέχεια αναφέρθηκε στις σκληρές δίαιτες που έκανε στο παρελθόν για να χάσει γρήγορα κιλά. «Στο παρελθόν έκανα εξαντλητικές δίαιτες, που μπορεί προσωρινά να είχαν αποτέλεσμα, αλλά αυτό που συνειδητοποίησα αργότερα είναι ότι κατέστρεφαν τον μεταβολισμό μου. Τον τελευταίο χρόνο, με σωστή διατροφή και με άσκηση, διατηρούμαι σε ένα πολύ σωστό βάρος. Οι εξαντλητικές δίαιτες ανήκουν για μένα στο παρελθόν και δε θέλω να ξανακούσω ξανά τη λέξη “δίαιτα” στη ζωή μου».   Τέλος, καθώς εκείνη και οι συμπαρουσιαστές της στο «Δέστε τους» σχολιάζουν τις στιλιστικές επιλογές των celebrities, η ίδια αποκάλυψε ποιων Ελληνίδων το στιλ θα υιοθετούσε: «Πολύ στιλάτες Ελληνίδες θεωρώ τη Βίκυ Καγιά και τη Τζένη Μπαλατσινού και πολύ κομψή την Εβελίνα Παπαντωνίου. Για μένα αυτές οι τρεις γυναίκες ξέρουν πολύ καλά τι θα πει Μόδα και οι εμφανίσεις τους είναι πάντα κομψές και άξιες θαυμασμού».