Κυριακή 9 Μαρτίου 2014

Οσα δεν ξέρετε για την Ναταλία Δραγούμη !!

Η Ναταλία Δραγούμη μίλησε στο περιοδικό «Λοιπόν» για την παράσταση στην οποία πρωταγωνιστεί, «Οι φόνισσες της Παπαδιαμάντη», τις τύψεις και τις ενοχές για τα παιδιά της που δεν βλέπει τόσο συχνά όσο θα ήθελε και τη σχέση με τον σύζυγό της.   Για την επιτυχία της παράστασης «Οι Φόνισσες της Παπαδιαμάντη», είπε: «Είναι ωραία αίσθηση να παίζεις σε ένα γεμάτο θέατρο. Αισθάνομαι τυχερή που μου συμβαίνει αυτό, ειδικά στις μέρες μας. Υπάρχει μία σταθερότητα στην έλευση του κόσμου κι αυτό σε κάνει να νιώθεις ασφάλεια».   Στη συνέχεια, η δημοφιλής ηθοποιός μίλησε για την προτεραιότητά της, που είναι η οικογένειά της: «Προέχει για μένα, με στηρίζει άθελά της. Είναι το στήριγμά μου σε οτιδήποτε αρνητικό μου φέρει η δουλειά μου. Αν δεν την είχα, πραγματικά δεν ξέρω πως θα αντιμετώπιζα τα αρνητικά. Είμαι τύπος που δεν μπορώ να είμαι και πολύ μόνη μου», ενώ αναφέρθηκε και στην σχέση με τον σύζυγό της: «Είναι συμπαραστάτης μου, αλλά έχει και τα δικά του. Με στηρίζει συναισθηματικά. Στηρίζει ο ένας τον άλλον, παίρνουμε μαζί της αποφάσεις, αλλά δεν είναι μαζί μου συνέχεια, ο άντρας που με ακολουθεί από πίσω. Είναι αρχιτέκτονας, έχει τη δουλειά του, το γραφείο του... Απλώς έχει τίμημα. Θα ήθελα να βλέπω παραπάνω την οικογένειά μου, σίγουρα υπάρχει κάποια απουσία. Η ψυχή μου και τα παιδάκια μου το ξέρουν... ».   Τέλος, παραδέχτηκε ότι, λόγω των σκληρών ωραρίων της δουλειάς της, έχει πολλές φορές τύψεις και ενοχές που δεν βλέπει συχνά τα παιδιά της. «Πολλές φορές το ένιωσα αυτό. Τώρα που έχω κάποιες προτάσεις να τις κάνω παράλληλα, νιώθω φρικτές ενοχές να πω το “ναι” - που δεν είναι μία περίοδος που λες εύκολα “όχι”. Λέω ότι, τις λίγες ώρες που έχω, θα τις περάσω με τα παιδιά μου, από την άλλη όμως... Τα παιδιά μου πρωταγωνιστούν στη ζωή μου και στο σπίτι».