Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

Ή Χριστινα Παππά δήλωσε οτι ήθελε παιδιά αλλά ο Κολντεμπέλα δεν μπορούσε να κανει !!!

Η Χριστίνα Παππά ήταν η καλεσμένη της ημέρας στο «Πρωινό Mou», το πρωί της Τρίτης, και μίλησε για το ξεκίνημά της ως ηθοποιός, για τη σχέση της με τους άντρες, ενώ πήρε μέρος και στην «ανατρεπτική» δοκιμασία της εκπομπής.   Στην ερώτηση της Τζένης Μπαλατσινού γιατί δεν έκανε ένα δεύτερο παιδί, όταν ήταν μαζί με τον πρώην συζυγό της, Κλαούντιο Κολντεμπέλα, αποκάλυψε: «Εγώ ήθελα παιδί, εκείνος δεν έκανε. Να βγει και η αλήθεια, να μην τα ρίχνουν όλοι σε μένα ότι δεν έκανα άλλο παιδί γιατί δεν ήθελα να χαλάσω το σώμα μου, ποιο σώμα μου... Δεν μπορούσε να κάνει παιδί, είχε πρόβλημα ο άνθρωπος. Τρεις- τέσσερις φορές το προσπαθήσαμε, έκανα εξωσωματικές και πέρασα πολύ μεγάλο "λούκι" και δεν τα καταφέραμε. Και ο αδελφός του είχε το ίδιο πρόβλημα, δεν είναι ωραίο που το λέω, αλλά μπράβο τους γιατί υιοθέτησαν ένα παιδάκι από το Θιβέτ».   Στιγμιότυπο από τη «δοκιμασία» της Χριστίνας Παππά στο «Πρωινό Mou»    Πώς είναι, όμως, οι σχέσεις τους τώρα; «Έχει πολύ καλές σχέσεις με τη μητέρα μου, μιλάνε συχνά. Με εμένα όχι και τόσο καλές σχέσεις», παραδέχτηκε η Χριστίνα Παππά, ενώ συνέχισε: «Ο Κλαούντιο, πάντως, είναι ένα "στίγμα" στη ζωή μου, το έχω ξαναπεί».     Σχετικά με τον γιο της Δημήτρη, εξομολογήθηκε: «Όντως με "ταΐζει" ο γιος μου. Κάθε μάνα είναι περήφανη για το παιδί της, αλλά έχω κάνει ένα εξαιρετικό παιδί. Έχει εξαιρετικό χαρακτήρα, είναι πολύ καλός φίλος και με κάνει πολύ περήφανη. Στην αρχή, πριν ξεκινήσει τις δουλειές, επειδή τον είχα κακομάθει έλεγα "Ωχ, δεν τον βλέπω να κάνει τίποτα" και τώρα αγχώνομαι που δουλεύει τόσο πολύ».   Τέλος, η Χριστίνα Παππά μίλησε και για τη σχέση της με τους άντρες: «Πιστεύω ότι όλοι οι άνδρες είναι άπιστοι, το λέω επειδή είμαι συνειδητοποιημένη. Τους αγαπάω πολύ τους άντρες, αλήθεια». Βρίσκεται άραγε σε σχέση αυτήν την περίοδο; «Όχι, δεν είμαι με κάποιον τώρα», σχολίασε, ενώ στην ερώτηση του Πέτρου Κωστόπουλου αν της αρέσουν οι νεότεροι άντρες, ξεκαθάρισε: «Δεν είναι ότι μου αρέσουν οι νεότεροι, απλώς άντρας άνω των 40 και να είναι ελεύθερος έχει πρόβλημα. Άνθρωπος μεγάλος και χωρισμένος πάλι έχει πρόβλημα! Οπότε αυτοί που με περιτριγυρίζουν είναι 4-5 χρόνια νεότεροί μου, τι να κάνω; Να πω όχι; Άλλωστε, ο έρωτας δεν έχει ηλικία».