Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

Ή Παπαβασιλείου μιλάει για τον κρεοπώλη συντροφο της και ζητάει και πάλι να μπει στην tv ...

Η Έλενα Παπαβασιλείου βρέθηκε καλεσμένη στο «Πρωινό Mou», το πρωί της Πέμπτης, και μίλησε για την προσωπική της ζωή, για τη σχέση της με τον Βαγγέλη Περρή αλλά και για το κατά πόσο την επηρέασε η εξωτερική της εμφάνιση στα επαγγελματικά της βήματα.   Στην αρχή της κουβέντας, η Τζένη Μπαλατσινού ρώτησε την καλεσμένη της, που πρόσφατα ο φακός συνέλαβε σε τρυφερές στιγμές με τον σύντροφό της, πόσο ερωτευμένη είναι, με τη νεαρή παρουσιάστρια να απαντάει χαμογελώντας: «Πολύ!», ενώ πρόσθεσε: «Δυσκολεύομαι πάντως πολύ να τα λέω αυτά, χρειάζομαι αρκετό καιρό μέχρι να καταφέρω να το πω».    Τι είπε για τη σχέση της με τον Βαγγέλη Περρή; «Η καθημερινή επαφή που είχαμε με τον Βαγγέλη στο ραδιόφωνο ήταν ανεπανάληπτη. Σίγουρα μου λείπει, είναι ένας άνθρωπος που τον έχω βαθιά μέσα στην καρδιά μου αλλά έχουμε κρατήσει επαφές. Είναι ένας άνθρωπος που σου κάνει πολύ καλό κι έχει και πολύ μεγάλη εμπειρία τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά -εμένα ουσιαστικά εκείνος μου έμαθε το ραδιόφωνο», εξομολογήθηκε η Έλενα Παπαβασιλείου, ενώ για το αν θα ήθελε να συνεργαστεί μαζί του τηλεοπτικά, απάντησε: «Θα έκανα τηλεόραση μαζί του με χίλια».