Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

Ο Δημήτρης καμπουρακης θα ήθελε να σταματήσει την τηλεόραση..

Ο Δημήτρης Καμπουράκης φωτογραφήθηκε για το περιοδικό «ΕΓΩ! Weekly» και μίλησε για τη σχέση του με την τηλεόραση.     Για την τηλεόραση, ο οικοδεσπότης της πρωινής ενημερωτικής ζώνης του Mega είπε: «Έχω ολοκληρώσει τον κύκλο μου ως δημοσιογράφος εντελώς, Μακάρι να μπορούσα να σταματήσω», ενώ αποκάλυψε και τον λόγο που δεν αποσύρεται από την ενεργή δημοσιογραφία: «Δεν έχω χρήματα για να ζήσω».   Ωστόσο, ο ίδιος εξομολογήθηκε: «Δεν είχα ποτέ μεγάλες φιλοδοξίες. Δεν με έκανε ποτέ ευτυχισμένο μόνο η τηλεόραση. Ήταν και είναι η δουλειά μου, ο βιοπορισμός μου και όχι η ουσία μου. Ευτυχισμένος είμαι με τα γραπτά μου, τις μουσικές μου, τις ονειροπολήσεις μου, με τα ταξίδια».     Ο Δημήτρης Καμπουράκης, βέβαια, αναφέρθηκε στο μοντέλο της πρωινής ενημερωτικής ζώνης, όπως αυτό έχει διαμορφωθεί τα τελευταία χρόνια: «Όσες φορές τα τελευταία δύο χρόνια προσπαθήσαμε να αλλάξουμε το μοντέλο, ο κόσμος δεν το επικρότησε. Κάθε Παρασκευή έχουμε το εξαιρετικό πολιτιστικό ένθετο με την Ερωφίλη Μαρωνίτη με τα πιο μεγάλα ονόματα του πολιτισμού – ακόμα και εκείνα που δεν εμφανίζονται συχνά στην τηλεόραση. Αυτή η ενότητα – που θα κάνουμε δυο φορές την εβδομάδα πλέον – τετραπλασιάζει το κύρος μας, αλλά μειώνει την τηλεθέαση».   Ποια είναι, όμως, η σχέση του με την τηλεθέαση; Ο Δημήτρης Καμπουράκης τόνισε: «Δεν έχουμε άγχος με την τηλεθέαση, αλλά δεν μπορούμε και να την αγνοήσουμε», ενώ παράλληλα συμπλήρωσε: «Υπάρχει ομοιομορφία στην πρωινή ζώνη, δεν το αρνούμαι – θα αλλάξει όμως κάποια στιγμή. Αλλά όλο το κλίμα της οικονομικής κρίσης και της ειδησεογραφίας δεν συνθέτουν την κατάλληλη συγκυρία».