Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011

ΤΣΙΜΤΣΙΛΗ..ΗΡΘΕ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ !!!

Με ένα χαμόγελο κολλημένο σχεδόν στα χείλη και μάτια να λάμπουν, αλλά έτοιμη να αναλυθεί σε λυγμούς στην πρώτη δραματική είδηση που θα ακούσει που αφορά σε παιδιά. Φιλοσοφημένη και πιο ώριμη από τα 29 της χρόνια, είναι αντιφατική, αλλά απόλυτα συνεπής στην αντίφασή της. Ε! Είναι και Δίδυμος, πώς αλλιώς;

Ακούγεται πολύ πως οι μεσημεριανές εκπομπές κάνουν όλες μαζί 30%, όταν παλιά έκανε καθεμία μόνη της τόσο και ότι τελειώνουν. Το πιστεύεις;
Θεωρώ πως εμείς δεν είμαστε μεσημεριανή εκπομπή, όπως αυτές που λες. Κάποτε ασχολούνταν επί τρεις ώρες με τα προσωπικά του άλλου αυτές οι εκπομπές, κοιτώντας μέσα από κλειδαρότρυπες, έχοντας στη θεματολογία τους όλο «ροζ» και «κίτρινο». Εμείς και οι άλλες εκπομπές πλέον είμαστε πολυθεματικά μαγκαζίνο και δεν βρίσκω διαφορά στη δική μας θεματολογία και στον τρόπο που αυτή δίνεται με άλλες εκπομπές, ας πούμε, πολύ πρωινές, που ξεκινούν στις 6.00 και στις 7.00 η ώρα. Οι εκπομπές δεν ορίζονται από τη ζώνη, από την ώρα προβολής τους, αλλά από τους ανθρώπους τους. Τα θέματα, πάντως, είναι τα ίδια σε όλους, ακόμη και στα δελτία ειδήσεων κάποιες φορές. Όσο για τα ποσοστά τηλεθέασης, κάποτε η Ρούλα Κορομηλά έκανε 60% παρουσιάζοντας τον Πρωινό Καφέ και τώρα όλοι μαζί οι «καφέδες» δεν κάνουν τα μισά νούμερα.

Αυτή την περίοδο είσαι όσο ευτυχισμένη δείχνεις;
Ναι. Είμαι πολύ ευτυχισμένη. Λέω συνεχώς μέσα μου «ας μην είναι όνειρο και ξυπνήσω!». Τα
τελευταία χρόνια η δουλειά μου πήγαινε καλά και έλεγα «σιγά μη σου έρθει κι ένας μεγάλος έρωτας τώρα. Όλα εσύ θα τα έχεις; Όλα καλά θα σου καθίσουν; Τι είσαι εσύ, δηλαδή;». Και ήρθε
ο άντρας της ζωής μου! Και μένουμε μαζί και είμαστε έτοιμοι για γάμο και οικογένεια. Αφού
φοβάμαι απ’ την τόση ευτυχία και λέω μέσα μου αυτό το ανατολίτικο, το να «μη χαρώ πολύ και προκαλέσω το θείο». Ούτε με τον εαυτό μου δεν το συζητώ. Αλλά, ναι, είμαι πολύ, πολύ
ευτυχισμένη.

Ο Θέμης Σοφός, ένας αρραβώνας, ένας επικείμενος γάμος τον Ιούνιο, δαχτυλίδι στο χέρι,
συγκατοίκηση στην Αγία Παρασκευή, άρα ένας έρωτας. Κεραυνοβόλος, τυχαίος, γραμμένος να συμβεί; Ας μιλήσουμε λίγο γι’ αυτό τον έρωτα. Γιατί ο Θέμης;
Α! Τι να πούμε τώρα; Τι να αναλύσουμε; Αυτά τα σημαντικά συναισθήματα και τις καταστάσεις, αν τις μοιράζεσαι με άλλον εκτός από τον άνθρωπό σου, είναι σαν να τα μειώνεις, να τα μικραίνεις πολύ. Ξέρω εγώ! Το ένιωσα. Μεγάλωσε μέρα με τη μέρα μια βεβαιότητα πως είναι ο άντρας της ζωής μου και γινόταν όλο και πιο έντονο, όλο και πιο έντονο. Είμαι σίγουρη πως θέλω να περάσω όλη μου τη ζωή μαζί του, κάθε πρωινό ξύπνημα και κάθε μέρα και κάθε βράδυ να αισθάνομαι την ανάσα του δίπλα μου και να κάνουμε παιδιά μαζί. Είμαι σίγουρη.

Ποια είναι η πιο όμορφη φράση που άκουσες απ’ τα χείλη του;
Τα αληθινά «σ’ αγαπώ», τα πρώτα «σ’ αγαπώ». Είναι τρυφερός, αισθαντικός και εκφραστικός άνθρωπος και μου λέει καθημερινά πολύτιμα λόγια. Αυτά που κρατώ πάντα στην καρδιά μου, αλλά δεν θα σ’ τα προδώσω ποτέ, είναι όσα μου είπε πριν από την πρόταση γάμου, εκείνο το βράδυ, που μου μιλούσε επί ένα τέταρτο ακουμπώντας την ίδια μου την ψυχή. Έκλαιγα και έγνεφα με το κεφάλι και ψιθύριζα και φώναζα «ναι, ναι, ναι, ναι…».