Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

ΜΠΟΥΛΕ..ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΜΑΝΩΛΙΔΟΥ ΩΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ !!!

Η Νάντια Μπουλέ μίλησε στην «Espresso» για το «Top Chef», την Ευγενία Μανωλίδου αλλά και τις φήμες που τη θέλουν μέλος στο «Dancing With The Stars» ή στο «Ελλάδα Έχεις Ταλέντο».

Για τις τηλεθεάσεις του «Top Chef»: «Δεν ξέρω ποιο είναι το standard της υψηλής τηλεθέασης. Ξέρω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένη με το συνολικό αποτέλεσμα. Μου αρέσει πραγματικά η εκπομπή που έχουμε φτιάξει και αυτό με κάνει να θέλω να δίνω τον καλύτερο εαυτό μου. Από την άλλη, σε τέτοιες παραγωγές κάθε κομμάτι της εκπομπής παίζει ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα και άρα όλοι οι συνεργάτες είναι σημαντικοί σε κάθε πόστο και διορθώνουν ό,τι χρειάζεται!».

Πώς βλέπει ως τηλεθεάτρια την Ευγενία Μανωλίδου; «Ο χαρακτηρισμός “ανταγωνίστρια” δημιουργεί τηλεοπτική ένταση, αλλά εγώ δεν αισθάνομαι έτσι. Εν πάση περιπτώσει, ήταν πολύ καλή στον ρόλο που της είχε ανατεθεί».

Μέσα στις τελευταίες φήμες για την κριτική επιτροπή του «Ελλάδα Έχεις Ταλέντο» αλλά και για τους διαγωνιζόμενους του «Dancing With The Stars» υπάρχει και το όνομα της Νάντιας. Τι ισχύει απ’ όλα αυτά; «Δεν έχω κάνει καμία συζήτηση με το κανάλι, για οτιδήποτε άλλο πέρα από το “Top Chef”. Δεν προέκυψε μέχρι σήμερα τέτοια πρόταση για να μπω στη διαδικασία να το σκεφτώ. Επειδή συχνά γίνονται υποθετικά σενάρια, τα οποία είτε δεν ισχύουν είτε δεν προχωρούν, μπαίνω στη διαδικασία να σκεφτώ μόνο όταν υπάρχει συγκεκριμένη πρόταση. Διαφορετικά δεν υπάρχει λόγος».

Για τη δημιουργία οικογένειας: «Δεν χωράνε «πρέπει» σε τέτοια θέματα. Φαντάζομαι πως όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή, θα γεννηθεί μέσα μου αυτή η επιθυμία».

Έχει επηρεάσει τις απολαβές της η οικονομική κρίση; «Όλους μάς έχει επηρεάσει και γι’ αυτό προσπαθώ να έχω μια λογική σχέση με τα χρήματα, ώστε να έχω όσο το δυνατόν μεγαλύτερο περιθώριο επιλογών. Ξοδεύω με βάση αυτά που μπορώ κάθε φορά, αποφεύγοντας τις υπερβολές!».