Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

Η ΜΕΝΕΓΑΚΗ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΗΣ!!!

Με καλεσμένους τους «Otherview» η Ελένη Μενεγάκη σήμερα το πρωί μιλούσε με την τραγουδίστρια του συγκροτήματος, Κρυσταλλία η οποία εξηγούσε πως όταν ήταν στη Β’ Λυκείου είχε βρεθεί στην εκπομπή της μαζί με το σχολείο της. Με αφορμή αυτή την δήλωση η Ελένη άρχισε να μιλάει για την ηλικία της.

Όταν η Κρυσταλλία ξεκίνησε να περιγράφει την πρώτη τους συνάντηση, η Ελένη Μενεγάκη την διέκοψε και είπε: «Έρχονται και μου λένε ότι "σε έβλεπα όταν ήμουν Δευτέρα δημοτικού" και πέφτω ξερή» και αμέσως μετά η νεαρή τραγουδίστρια εξήγησε ότι είχε έρθει όταν ήταν στο λύκειο και πως από τότε δεν έχουν περάσει πολλά χρόνια. Η Ελένη γελώντας συμπλήρωσε «Λες και δεν ξέρω πως είμαι 20 χρόνια στη τηλεόραση». Δεν τελείωσε όμως εκεί το θέμα αφού η Ελένη συνέχισε να μονολογεί: «Πόσα τέτοια παιδάκια έρχονται και μου λένε ότι σαν παιδιά ερχόντουσαν στην εκπομπή και τώρα έρχονται σαν καλεσμένοι μου. Και έχω την μητέρα μου από δίπλα η οποία μου λέει "τι ήθελες και έλεγες από την αρχή την ηλικία σου;"».