Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

ΜΕΛΕΤΗ..ΔΕΝ ΠΑΩ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΚΗΦΙΣΙΑ

Κατά τη διάρκεια της εκπομπής της σήμερα το πρωί η Ελεονώρα Μελέτη συζητούσε το πόσο δύσκολο είναι το πρωινό ξύπνημα και πως η δουλειά της έχει αλλάξει το καθημερινό της πρόγραμμα. Λίγο αργότερα, καθώς η εκπομπή συνέχιζε κανονικά, η Ελεονώρα δέχθηκε ένα γραπτό μήνυμα στο κινητό της.

Η γνωστή παρουσιάστρια έτρεξε προς το κινητό της λέγονοντας «η μανούλα μου» θα είναι. Όντως ανοίγοντας το μήνυμα επιβεβαίωσε τον αποστολέα και το διάβασε στον τηλεοπτικό αέρα: «Καλημέρα κοριτσάκι μου να ξεκουραστείς σήμερα όσο μπορείς» ήταν το μήνυμα που έλαβε σήμερα το πρωί στις 7.30 στο κινητό της και σχολίασε: «Αυτό σημαίνει μανούλα μου: πως είσαι έτσι κορίτσι μου; Καλά μανούλα».

Συνεχίζοντας να σχολιάζει το θέμα του πρωινού ξυπνήματος και των επιπτώσεων που έχει στον οργανισμό, ανέφερε: «Έχω σταματήσει να κάνω πολλά πράγματα, δεν μπορώ να πάω ούτε για ένα φαγητό στη Κηφισιά γιατί το φαγητό των φίλων μου ξεκινάει στις 10 το βράδυ!». Καθώς δεν παρέλειψε να σχολιάσει και στιγμές της καριέρας της από το παρελθόν: «Όταν έκανα τον Πρωινό Καφέ, είχα κρεβάτι στο καμαρίνι μου και πολλές φορές έβγαινα το βράδυ και πήγαινα και κοιμόμουν στο καμαρίνι μου»