Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2015

ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΣΕ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ.....
11-11-2015

Σε γυμναστηριο των βορείων προαστείων όπου όλοι οι μυημένοι στα ευγενή αθλήματα ...πηγαίνουν ..αφενός μεν για να φθιάξουν κορμί αλλά και μάτακι....κ συχνάζουν πολλοί από Μυτιλήνη ...λόγω αγάπης στο άθλημα..έπιασαν κ διαχτίνισαν ..ζευγάρακι μέσα σε χαμαμ...που έτρωγαν το πρωινό τους..ναι καλά ακούσατε ..έτρωγαν το πρωινό τους...με ότι αυτό υπονοεί....
το τι έγινε...κ ακολούθησε ...μόνο ο κ.Μάκης γνωρίζει..που είχε πλήρη εικόνα..
Η κυρία των Βορείων προαστείων ...που είχε απωθημένα και τα έβγαζε όλα μέσα στο χαμαμ...έλεγε σε φίλες της ..ότι δεν μπορεί να το ξεπεράσει..κ θα το ξανα σκεφθεί πολύ για να ξαναπαεί....στο γυμναστήριο των επωνύμων ...με έφεση στο τενις ... κλαίει κ την συνδρομή ..που τσούζει λιγουλάκι....
λέει....άφηνα τα παιδιά μου βρε άδελφε μου στα kids -- place,,.κ εγω δίπλα  απελάμβανα το χαμαμακι μου..κ έκανα κ τα γούστα μου...τι να  πη κανίς ..για το...της αλληνής....