Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

θα χορέψει ή Δανδουλάκη στο dancing?

Η Κάτια Δανδουλάκη βρέθηκε καλεσμένη στο «ΟΛΑ», το βράδυ της Τετάρτης, και μίλησε για το ενδεχόμενο να χορέψει και η ίδια στο Dancing With The Stars, ενώ αναφέρθηκε και στις δυσκολίες που αντιμετώπισε τα τελευταία χρόνια.   Στην πρόταση της Δούκισσας Νομικού να χορέψει και εκείνη σε ένα από τα live shows του Dancing With The Stars, η γνωστή ηθοποιός και κριτής του show είπε: «Όχι, δεν θέλω καθόλου. Ήμουν από αυτές που δεν χορέψανε στα πάρτι και στα μπουζούκια».   Η Κάτια Δανδουλάκη, στη συνέχεια, μίλησε και για τις απώλειες των αγαπημένων της ανθρώπων που της στοίχισαν: «Μέχρι στιγμής αισθάνθηκα τα όρια στη ζωή μου. Αυτή τη φορά έβαλα μυαλό. Στο ορκίζομαι, έχω φιλήσει σταυρό πως πρέπει να νταντέψω λίγο την Κάτια. Θέλω να αφήσω λίγο τον εαυτό μου να περάσει καλά» είπε η ίδια, ενώ συμπλήρωσε: «Λύγισα από την εξάντληση, αλλά κι αν δεν πήρα στεναχώρια τα τελευταία έξι χρόνια. Έφυγαν από τη ζωή όλοι οι δικοί μου άνθρωποι. Μου ήρθαν απανωτά όλα».