Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013

η ναταλια γερμανού μιλάει σκληρά για κάποιους ανθρώπους !

Για τη νέα της εκπομπή στον ΑΝΤ1 «Η Γερμανού Ξανάρχεται», την κριτική που δέχτηκε, αλλά και τα λάθη που έκανε η ίδια μίλησε σε τηλεοπτικό περιοδικό η Ναταλία Γερμανού.   «Είναι γεύση ανικανοποίητου! Ούτε το 1/5 των δυνατοτήτων μου δεν έχω δείξει ακόμα, τόσο στο μεγαλύτερο κανάλι της χώρας που με φιλοξενεί, όσο και στο κοινό. Μάλλον φταίει το υπέρ το δέον φιλότιμο του χαρακτήρα μου που δεν ικανοποιούμαι ποτέ με το τελικό αποτέλεσμα», είπε στο περιοδικό «Τηλέραμα» για τη γεύση που έχει από τα μέχρι τώρα επεισόδια της νέας της εκπομπής.   Όσο για τους λόγους που δεν δείχνει το σύνολο των δυνατοτήτων της στην τηλεόραση; «Δεν είναι και εύκολο πράγμα να αποβάλλεις από μέσα σου 20 χρόνια συνήθειας και πρακτικών σε άλλες εκπομπές. Δεν είναι μπλουζάκι να το βγάλεις και να το πετάξεις στο πλυντήριο να ξεπλυθεί. Απαιτούνται χρόνος και προσαρμογή. Θα μπορούσα, βέβαια, να μεταφέρω μαζί και τις… δάφνες μου, να σταυρώσω τα ποδαράκια μου και να το παίξω θεά, αλλά δεν είναι του χαρακτήρα μου. Χρειάζεται μια πίστωση χρόνου. Χρειάζεται να βρω τη Ναταλία μέσα μου», εξήγησε η παρουσιάστρια.   Τέλος, ρωτήθηκε και για την κριτική που έχει δεχτεί, που είναι σκληρή: «Ε δεν χρωστάμε και πολλή καλοσύνη εδώ στην Ελλάδα. Έπειτα, συχνά όσους αγαπάει το κοινό δεν τους αγαπάνε οι κριτικοί και τα blogs και το αντίθετο. Εγώ πάντως θέλω να ξεκαθαρίσω το εξής: δεν θα καλέσω κανέναν άνθρωπο στο στούντιο για να τον “κακοποιήσω” με την έννοια που ίσως κάποια εννοούν. Γιατί είναι άλλο να εκμαιεύσεις από κάποιον πράγματα με ωραίο τρόπο και άλλο να γίνεσαι χυδαίος. Εγώ χυδαία και αγενής δεν πρόκειται να γίνω ποτέ. Δεν είναι στο DNA μου, πώς το λένε; Υπάρχουν άλλοι παρουσιαστές, ειδικοί στη χυδαιότητα, η τηλεόραση δεν χρειάζεται ακόμα έναν».