Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

ο Αντώνης Καφετζόπουλος μιλάει για όλα !

Ο Αντώνης Καφετζόπουλος ήταν ο καλεσμένος στο «Πρωινό» της Τετάρτης και μίλησε στον Γιώργο Λιάγκα και τη Φαίη Σκορδά για την πορεία του στην τηλεόραση και την επιλογή του να απέχει από αυτή.   Σχετικά με τη φημολογία πως οι αμοιβές στην τηλεόραση τα περασμένα χρόνια ήταν υπέρογκες, ο γνωστός ηθοποιός εξήγησε: «Δεν μπορώ να πω πως η τηλεόραση άμειβε αρκετά τους ηθοποιούς. Μη φανταστείς πως οι αμοιβές των ηθοποιών στην τηλεόραση είχαν σχέση με τις αμοιβές των δημοσιογράφων ή των παρουσιαστών. Μπορώ να σου πω το προσωπικό μου παράδειγμα ότι αν έκανα ένα τηλεπαιχνίδι, θα έβγαζα σε δέκα επεισόδια τα χρήματα που θα έβγαζα σε 26 επεισόδια μιας τηλεοπτικής σειράς».   Όσο για τον χαρακτηριστικό ρόλο του «Ακάλυπτου» που υποδύθηκε στην τηλεοπτική σειρά «Και οι παντρεμένοι έχουν ψυχή», ο ίδιος αποκάλυψε: «Η ίδια η αμοιβή δεν ήταν κάτι εξωπραγματικό. Ήταν, όμως, παράπλευρα τα οφέλη (σ.σ. από διαφημιστικά σποτ)», ενώ τόνισε παράλληλα: «Αν μου χρωστάει ο ΑΝΤ1; Ναι, μου χρωστάει! Και χάρη μου χρωστάει και μέρος του προφίλ του. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία για αυτό. Όπως και ο “ΓΕΡΜΑΝΟΣ”, οι γνωστές επιχειρήσεις, παρ' ότι αμείφθηκα μου χρωστάνε χάρη, ευγνωμοσύνη κλπ».   Ο Αντώνης Καφετζόπουλος, μάλιστα, δεν δίστασε να αναφερθεί στο κινηματογραφικό remake της σειράς με την πρόσφατη ταινία «Ακάλυπτος», όπου τον ρόλο του Ακάλυπτου δεν ερμήνευσε τελικά ο ίδιος, αλλά ο Πέτρος Φιλιππίδης. «Δεν με πείραξε καθόλου Ήταν μια περίπλοκη ιστορία. Ήρθε στα χέρια μου ένα σενάριο από τον σεναριογράφο, τον Καπώνη, και συμφώνησα να το κάνω υπό κάποιους όρους. Να αλλάξουμε κάποια πράγματα στο σενάριο, να είναι οπωσδήποτε ο Παρτσαλάκης και η Λουιζίδου, και έτσι ενεπλάκησαν και άλλοι άνθρωποι και οι παραγωγοί και δεν ξανάκουσα για αυτό. Το διάβασα μετά στις εφημερίδες και δεν είδα και την ταινία» είπε ο Αντώνης Καφετζόπουλος.   Τέλος για την αποχή του από την τηλεόραση παραδέχτηκε: «Τηλεόραση έχω να κάνω πάνω από 7-8 χρόνια. Όταν απομακρύνεσαι, βέβαια, από κάτι, απομακρύνεται και αυτό από σένα. Δεν είναι ότι είπα μόνο εγώ “όχι”, κάποια στιγμή άρχισε και η τηλεόραση να μη με χρειάζεται. Ούτως ή άλλως, οι άνθρωποι των καναλιών γνωρίζουν ότι δεν θα στοιχίσω φθηνά, η αμοιβή μου είναι μεγάλη», συμπληρώνοντας: «Εγώ διάλεξα κάποια στιγμή να μη συνεχίσω να κάνω το ένα σίριαλ μετά το άλλο. Οικονομικά το έχω πολύ ανάγκη, αλλά δεν θα το έκανα ούτε τώρα. Όταν διαλέγει κάποιος κάτι, πρέπει να αναλαμβάνει και τις συνέπειες».