Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Οι δηλώσεις στο «Όλα» και το σχόλιο της Φαίης Σκορδά

Ο Γεράσιμος Γεννατάς εμφανίστηκε στο «Όλα» της Δευτέρας και μίλησε στον Θέμο Αναστασιάδη για κάποιες παλιότερες δηλώσεις του εναντίον των talent shows. «Αποκλείεται κατ’ αρχήν να είχα πει κάτι για συγκεκριμένο πρόσωπο. Αποκλείεται για κάποιον άνθρωπο» ξεκαθάρισε ο γνωστός ηθοποιός, ενώ συμπλήρωσε: «Εγώ έχω αυτές τις πετριές με την ηθική τάξη και πάω μόνο μέχρι ένα όριο. Είμαι και με τον εαυτό μου, βέβαια, αυστηρός. Είναι όμως σαφές ότι (όταν κάνεις τέτοιου είδους δηλώσεις) αναφέρεσαι σε αυτό που κάνει αυτός ο άνθρωπος και όχι γενικότερα στον ίδιο. Δεν καταλαβαίνω γιατί, όμως, αυτό στον δικό μας χώρο είναι τόσο κακό… Δηλαδή αν πεις ότι ο Κατσουράνης δεν έπαιξε καλά την Κυριακή, είναι κακό;». Μάλιστα στη συνέχεια, ο Γεράσιμος Γεννατάς εξήγησε: «Είχα πει ότι υπήρχε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδος, πριν 3 -4 χρόνια, που υπήρχαν καμια 15αριά από αυτά τα talent shows και υπήρχε πολύ έντονο το στοιχείο του ποιος θα βγει πρώτος, ποιος θα νικήσει.. .Αυτός ο κοινωνικός πρωταθλητισμός δεν μου αρέσει». Η συνέντευξη του γνωστού ηθοποιού, βέβαια, δεν έμεινε ασχολίαστη από την παρέα του Πρωινό Mou. «Η υπερβολή και η ανταγωνιστικότητα, λοιπόν, δεν του άρεσε» ανέφερε η Φαίη Σκορδά, ενώ συμπλήρωσε: «Στον συγκεκριμένο δικαιολογώ τα πάντα, καθώς είχε αρνηθεί μια πρόταση για ένα διαφημιστικό σποτ μιας τράπεζας για πάρα πολλά χρήματα, που θα έλυνε το πρόβλημα της ζωής του. Ένας τέτοιος άνθρωπος δικαιούται να έχει άποψη».