Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Γιώργος Σαμπάνης «Δόθηκα στο 100%, αλλά δεν το εκτίμησε»

>Γιώργος Σαμπάνης «Δόθηκα στο 100%, αλλά δεν το εκτίμησε» Μετά την ολοκλήρωση των επιτυχημένων εμφανίσεών του στο club «Vogue» της Θεσσαλονίκης, ο Γιώργος Σαμπάνης βρίσκεται σε συζητήσεις για τις καλοκαιρινές του εμφανίσεις σε ένα από τα γνωστά μαγαζιά της παραλιακής στην Αθήνα και μιλάει στο Yupiii για τη ζωή του. «Είμαι πολύ ευτυχισμένος που οι εμφανίσεις μας στη Θεσσαλονίκη ολοκληρώθηκαν με επιτυχία και που τώρα έρχεται το καλοκαίρι. Θα κάνω κάποιες εμφανίσεις στην παραλιακή -βρισκόμαστε σε συζητήσεις ακόμη- και συναυλίες, ώστε να προωθήσω το cd μου “Δεν είμαι ήρωας”», λέει και συμπληρώνει «Θεωρώ ότι ο δίσκος που κάναμε με την Ελεάνα Βραχάλη, ήταν ό,τι καλύτερο έχω κάνει στην καριέρα μου, ένα βήμα που με πήγε πιο κάτω και χαίρομαι πολύ που αγαπήθηκε από τον κόσμο». Πότε γράφει όμως καλύτερα τραγούδια; Όταν ερωτεύεται ή όταν χωρίζει; «Δεν έχω θέμα! Όλα με αφορούν γύρω μου, ακόμη και κάτι που θα δω ή θα ακούσω έξω στο δρόμο. Ακόμη και ιστορίες ή παθήματα των φίλων μου, τα κάνω τραγούδια» εξηγεί ο 29χρονος τραγουδιστής και τραγουδοποιός, ενώ σε ερώτηση για το πιο ακριβό δώρο που έχει κάνει ποτέ σε μία γυναίκα, δεν διστάζει να απαντήσει: «Τον εαυτό μου! Εξ’ ολοκλήρου για πάρτη της, 100%! Αλλά δεν το εκτίμησε». Έχοντας βγει πρόσφατα από μια σχέση, ο Γιώργος Σαμπάνης συνεχίζει σχετικά με το πώς διαχειρίζεται έναν χωρισμό: «Κάποια στιγμή κάθεσαι να κάνεις έναν απολογισμό, τι πήρες, τι έδωσες και καταλήγεις κάπου. Κι όπως έχει πει κι ο Ρέμος σ’ ένα από τα πολλά ωραία τραγούδια του στο παρελθόν "καιρός να πάμε παρακάτω!"». Νιώθει όμως έτοιμος να κάνει τη δική του οικογένεια: «Είμαι 29 ετών, μπαίνω στα 30 μου, οπότε δεν θα είχα κανένα θέμα να κάνω οικογένεια και σήμερα. Δεν το κυνηγάω, αλλά αν βρω τον ιδανικό άνθρωπο, εννοείται θα προχωρήσω μαζί του. Θέλω να κάνω παιδιά, με αφορά αυτό το κεφάλαιο, αλλά ο γάμος όχι τόσο. Μόνο σαν τυπική υπόθεση απέναντι στα παιδιά. Πιο πολύ το κάνεις για τα παιδιά σου, αλλά και για τον άλλον. Θες να του δείξεις ότι εσύ είσαι η επιλογή μου, όχι μόνο προσωπικά, αλλά και δημόσια» απαντά ο Γιώργος Σαμπάνης και, τέλος, σχετικά με το αν θα μπορούσε να μπει ποτέ σε μια παράνομη σχέση με μια παντρεμένη γυναίκα, είναι κάθετος: «Όχι, ποτέ! Ακόμη κι αν ήμουν ερωτευμένος, θα το σταματούσα. Δεν θα επέτρεπα να συμβεί! Όταν μία γυναίκα έχει οικογένεια και παιδιά, δεν πας να τα τινάξεις όλα στον αέρα για να ζήσεις κάτι που αισθάνεσαι εσύ. Μπορεί να ερωτευτείτε και οι δυο, όμως καλό είναι να μην συνεχιστεί. Εγώ, τουλάχιστον, δε θα μπορούσα να το κάνω. Ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για την εξέλιξη μίας τέτοιας σχέσης».