Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Το χρονικό της σύλληψής της και η επίσημη ανακοίνωση

Το χρονικό της σύλληψής της και η επίσημη ανακοίνωση Το χρονικό της σύλληψής της και η επίσημη ανακοίνωση Στο κρατητήριο βρέθηκαν η Ρις Γουίδερσπουν και ο σύζυγός της, Τζιμ Τοθ, όταν συνελήφθησαν την περασμένη Παρασκευή μετά από έναν τυπικό έλεγχο της αστυνομίας, καθώς υπήρχαν υποψίες πως οδηγούσαν υπό την επήρεια τοξικών ουσιών. Συμφωνα με το Αμερικανικό περιοδικό People, ο 42χρονος σύζυγος της διάσημης ηθοποιού κατηγορείται για οδήγηση στο αντίθετο ρεύμα, ενώ η 37χρονη σταρ συνελήφθη για ανάρμοστη συμπεριφορά απέναντι στον αστυνομικό που σταμάτησε το όχημά τους και έκανε τον απαραίτητο έλεγχο. Σύμφωνα με την αναφορά της αστυνομίας, ένας αστυνομικός υπάλληλος ζήτησε από τον Τζιμ Τοθ να σταματήσει στην άκρη του δρόμου το όχημά του, καθώς οδηγούσε πάνω στη διαχωριστική γραμμή, ενώ όταν ο ίδιος κατέβηκε από το αμάξι του εμφανίστηκε ατημέλητος και μύριζε αλκοόλ. Όταν, μάλιστα, εκείνος υποβλήθηκε σε αλκοτέστ το ποσοστό αλκοόλ στον οργανισμό του ήταν σε ποσοστό 0.139, όταν το νόμιμο και επιτρεπόμενο όριο στην πολιτεία της Τζόρτζια είναι στο 0.08. Όσο για τη Ρις Γουίδερσπουν κατέληξε με χειροπέδες, καθώς δεν υπάκουσε στις εντολές του αστυνόμου, που της ζήτησε να παραμείνει στο αυτοκίνητό της, όσο εκείνη τον κατηγορούσε πως δεν είναι αληθινός αστυνομικός. Μάλιστα, οι αντιστάσεις της εντάθηκαν, όταν συνειδητοποιήσε πως ο σύζυγός της συνελήφθη, καθώς η ίδια φώναζε "Ξέρεις ποια είμαι εγώ; Γνωρίζεις το όνομά μου; Πρέπει να μάθεις αμέσως ποια είμαι!". Το ζευγάρι αφέθηκε ελεύθερο λίγες ώρες μετά τη σύλληψή του. ενώ το βράδυ της Κυριακής η Ρις Γουίδερσπουν πόζαρε για τους φωτογράφους στην πρεμιέρα της νέας της ταινίας "Mud", στην οποία παραβρέθηκε και ο σύζυγός της. Αξίζει, βέβαια, να σημειωθεί πως παρέμεινε στο κόκκινο χαλί μόνο για τρία λεπτά, ενώ μετά μπήκε στην αίθουσα χωρίς να κάνει καθόλου δηλώσεις. Μάλιστα, δύο ημέρες μετά το συμβάν, η Ρις Γουίδερσπουν εξέδωσε μια επίσημη ανακοίνωση στην οποία ανέφερε: "Με σεβασμό στην ισχύουσα νομοθεσία, δεν μπορώ να σχολιάσω ότιδήποτε γράφεται αυτή τη στιγμή (για εμένα). Αυτό, όμως, που πραγματικά θέλω να πω είναι ότι προφανώς και είχα καταναλώσει αλκοόλ και πραγματικά ντρέπομαι για όσα είπα. Ήταν μια πραγματικά άσχημη κατάσταση που με έκανε να φοβηθώ για τον σύζυγό μου, αλλά αυτό δεν είναι αρκετό και δεν δικαιολογεί την πράξη μου. Ήμουν αγενής προς τον αστυνόμο, που έκανε απλώς τη δουλειά του. Οι λέξεις που χρησιμοποίησα εκείνη τη νύχτα δεν αντανακλούν ποια πραγματικά είμαι. Δεν έχω τίποτα άλλο να πω, παρά να εκφράσω τον σεβασμό μου προς την αστυνομία και να τονίσω πως λυπάμαι για τη συμπεριφορά μου.